4 תשובות
מצטרפת לשאלה
שימי הרבה קרם ( לא מלא אבל יחסית הרבה ) ושימי פודרה ומעל את המייק אפ

אם את שמה אודם והוא לא עמיד ( אני שמה אודם לא עמיד כי זה שורף לי בשפתיים) שימי פודרה מעל האודם וזה ישאר לך יותר זמן
פודרה עוזרת להוריד מראה עם נקבוביות
אז אם שמים פודרה מעל איפה שיש נקבוביות, נגיד מעל הקטנסילר זה מעלים אותן.
ואם שמים ספריי מקבע בסוף ואז טופחים עם ספוגית זה מקבע ומוריד את מראה הנקבוביות