3 תשובות
לי היה לפני זה אם את מתביישת שימי שורט קצר ג'ינס זה כן יפה ואם ישאלו למה שמת שורט תגידי שלא מצאת את התחתון של הבגד ים
שואל השאלה:
כבל בשבילי זה בושה בעיקר בגיל 13..זה מוקדם מדי
כבל בשבילי זה בושה בעיקר בגיל 13..זה מוקדם מדי
אנונימית
אל תתביישי זה טבעי ודי יפה לדעתי אם ישאלו אותך תעני שזה סימני מתיחה זו לא בושה תהני
באותו הנושא: