3 תשובות
לי היה לפני זה אם את מתביישת שימי שורט קצר ג'ינס זה כן יפה ואם ישאלו למה שמת שורט תגידי שלא מצאת את התחתון של הבגד ים
שואל השאלה:
כבל בשבילי זה בושה בעיקר בגיל 13..זה מוקדם מדי
אנונימית
אל תתביישי זה טבעי ודי יפה לדעתי אם ישאלו אותך תעני שזה סימני מתיחה זו לא בושה תהני