9 תשובות
זה סבבה
העור מתרגל
אם זה שורף אחרי כמה פעמים תפסיקי להשתמש
שואל השאלה:
בכי אתם חושבים שאני יכולה להחליף את זה בסופר פארם? כאילו אחרי שהתמשתי במעט?
לא לא לא לא לא לא לא בהכרח נכון אל תלחיצי אותה סתם
הרופא עור שלי ( וגם הדקל הזאת מהטיקטוק ) הסביר לי שיש תקופת הסתגלות מסוימת שהעור צריך ממעבר של חומרים פעילים מסוימים לאחרים
בגלל זה זה שורף לה בהתחלה וזה בסדר גמור אלא אם כן זה ממשיך ואז חד משמעית את צריכה להפסיק את השימוש במוצר
את לא יכולה להחזיר אם השתמשת בזה
שואל השאלה:
בכי באמת? כי במוצרי איפור הבנתי שאפשר להחזיר תוך שבוע
שואל השאלה:
כמה זמן בערך ההסתגלות?
אין לי מושג בטח שימוש של פעמיים / שלוש במוצר
שואל השאלה:
זה נשמע לי ממש מעט בשביל שזה יפסיק לשרוך בכי