17 תשובות
לא במכון בכללי כן
כן חח
חופשי כל הזמן אני רואה במכון ילדים
שואל השאלה:
זה בסדר? לא נתפסים אחרי זה?
זה בסדר? לא נתפסים אחרי זה?
לא נראלך
לך חופשי אחי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אני לא אבל מכירה מלא שכן והם לא בודקים וגם אם כן שמים לב או שיגידו לא לבוא אבל כנראה שלא יעשו כלום לא אכפת להם
שואל השאלה:
אני נראה בן 15-16 חחח נקווה שלא
אני נראה בן 15-16 חחח נקווה שלא
למה שתעשה את זה
אגב הסגרת הרגע את העובדה שחירבשת את הגיל שלך בסטיפס
אגב הסגרת הרגע את העובדה שחירבשת את הגיל שלך בסטיפס
שואל השאלה:
לא חרבשתי אפילו לא שמתי לב סתם עשיתי
לא חרבשתי אפילו לא שמתי לב סתם עשיתי
אניי מתת
שואל השאלה:
כן חחח
כן חחח
אחי סתכל בקיר שלך
שואל השאלה:
אה בכיף אחשלי
אה בכיף אחשלי
חחח תודה קינג
לא
באותו הנושא: