17 תשובות
לא במכון בכללי כן
כן חח
חופשי כל הזמן אני רואה במכון ילדים
שואל השאלה:
זה בסדר? לא נתפסים אחרי זה?
לא נראלך
לך חופשי אחי
שואל השאלה:
סבבה תודה
אני לא אבל מכירה מלא שכן והם לא בודקים וגם אם כן שמים לב או שיגידו לא לבוא אבל כנראה שלא יעשו כלום לא אכפת להם
שואל השאלה:
אני נראה בן 15-16 חחח נקווה שלא
למה שתעשה את זה
אגב הסגרת הרגע את העובדה שחירבשת את הגיל שלך בסטיפס
שואל השאלה:
לא חרבשתי אפילו לא שמתי לב סתם עשיתי
אניי מתת
שואל השאלה:
כן חחח
אחי סתכל בקיר שלך
שואל השאלה:
אה בכיף אחשלי
חחח תודה קינג
לא