7 תשובות
האדם הראשון
לאט לאט זה התפתח אבל חיות מתקשרות וגם אנחנו
שפה לא נוצרת, שפה מתפתחת לאט במשך הרבה שנים ודורות
השפה בעצם התפתחה לאט בהרבה דורות ושנים ועד עכשיו
וואו. תשובה ארוכה.
בעיקרון לפני ה"מהפכה הלשונית" אנחנו היינו כמו כל שאר בעלי החיים. יש לנו קריאה מיוחדת ל"טרף מגיע" או ל"סכנה מתקרבת", אבל מה שלאט לאט התחיל להבדיל אותנו מבעלי חיים אחרים הוא היכולת שלנו לדבר ב"שפה פיקטיבית" שזה אומר שאנחנו יכולים לדבר על דברים שלאו דוקא קשורים לסיטואציה. למשל, אחד הדברים שעוזרים לאדם להסתדר בחברות גדולות, רכילות. והדבר הזה מתפתח עם השנים, וכמובן שלא יודעים בדיוק מתי ובטח שאין מישהו ש"המציא את השפה"
בעיקרון לפני ה"מהפכה הלשונית" אנחנו היינו כמו כל שאר בעלי החיים. יש לנו קריאה מיוחדת ל"טרף מגיע" או ל"סכנה מתקרבת", אבל מה שלאט לאט התחיל להבדיל אותנו מבעלי חיים אחרים הוא היכולת שלנו לדבר ב"שפה פיקטיבית" שזה אומר שאנחנו יכולים לדבר על דברים שלאו דוקא קשורים לסיטואציה. למשל, אחד הדברים שעוזרים לאדם להסתדר בחברות גדולות, רכילות. והדבר הזה מתפתח עם השנים, וכמובן שלא יודעים בדיוק מתי ובטח שאין מישהו ש"המציא את השפה"
^^^ הרצל החייה את השפה אני חושב לא המציא אותה
בעלי חיים, ואז בני אנוש ניאנדרתלים דיברו בגרגורים וזה, לאט לאט התפתחנו באבולוציה ואנחנו מדברים ומפותחים יותר.
אגב גם בעלי חיים מדברים, פשוט בשפה שונה
אגב גם בעלי חיים מדברים, פשוט בשפה שונה
באותו הנושא: