5 תשובות
קיי אני לא אגיד לך מה אני חושבת שזה כדי שלא יצרחו לי פה "את לא רופאה מה את נותנת אבחון"
ולכן אמליץ לך ללכת לרופא עור לפני שאת מתחילה להסתיר את העור במייקאפ. יש טיפול לדברים כאלה.
חומר דליק
שואל השאלה:
^כן שחם לי שקר לי שמביך או הסמקה וזה נהיה קיצוני
אנונימית
תגידי, זו אדמומיות שמתגברת במזגן על חום?
מכירה כי היה לי ויהיה לי כנראה, מסכות בד, מסיכות בוץ, וקרם לחות וסבון פנים