8 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי לו שזה בסדר ואין לי מושג אם היא תהיה שם,יכול מאןד להיות.
אמרתי לו שזה בסדר ואין לי מושג אם היא תהיה שם,יכול מאןד להיות.
אנונימית
תשאלי אותו למה לא למסיבה באיזור שלכם..
אנונימי
תגידי לו שיעשה מה שהוא רוצה
אם הוא לא מבין לבד הוא דביל
אם הוא לא מבין לבד הוא דביל
תכתבי לו אני באה איתך תראי איך הוא מגיב
שואל השאלה:
מעדכנת שהיא לא יצא כי לא היה ליוכוח עלק
מעדכנת שהיא לא יצא כי לא היה ליוכוח עלק
אנונימית
תגידי לו שזה בסדר (?)
תתני לו ללכת לפי דעתי כמו שאמרת את לא אמא שלו
ואם הוא לא יעשה משהו טוב פשוט..
ואם הוא לא יעשה משהו טוב פשוט..
האקסית שלו תהיה שם?
באותו הנושא: