5 תשובות
אם כואב לך בברכיים כנראה שיש בעיה בטכניקה/פציעה.
ברכיים של "נתפסות".
ברכיים זה מפרק שאם יש עליו יותר מדי עומס... זה גרוע.
או שתקחי מנוחה, או שתלכי לבדוק את זה.
בינתיים, אני ממליצה על מים חמים על הברך, מקלחת חמה.
ברכיים של "נתפסות".
ברכיים זה מפרק שאם יש עליו יותר מדי עומס... זה גרוע.
או שתקחי מנוחה, או שתלכי לבדוק את זה.
בינתיים, אני ממליצה על מים חמים על הברך, מקלחת חמה.
תנוח ותשים עליהם בקבוק חם
שואל השאלה:
אבל זה רק תפוס וגם אמא שלי לא תיקח אותי לרופא כי מחר גם יש לי שיעור גלישה
אבל זה רק תפוס וגם אמא שלי לא תיקח אותי לרופא כי מחר גם יש לי שיעור גלישה
ללכת לרופא אולי