3 תשובות
קליק ימני על התמונה, העתק.
עכשיו כנס ל'התחל', תוכניות', 'microsoft office ', 'כלים' ותמצא שם תוכנת manager.. משהו.. זה של תמונות.
תחליט בה על המיקום הרצוי ותלחץ הדבק.
עכשיו כנס ל'התחל', תוכניות', 'microsoft office ', 'כלים' ותמצא שם תוכנת manager.. משהו.. זה של תמונות.
תחליט בה על המיקום הרצוי ותלחץ הדבק.
שואל השאלה:
זה תמונה שאני 'צילמתי מסך מהמחשב' ואני צריך אותן כקובץ תמונה
זה תמונה שאני 'צילמתי מסך מהמחשב' ואני צריך אותן כקובץ תמונה
אנונימי
למה יש לך תמונות בוורד?
פשוט תעשה קליק ימני ושמור בשם
פשוט תעשה קליק ימני ושמור בשם
באותו הנושא: