התחברות הרשמה

למה אם מחזיקים כלב משלמים עילו 380 שקל לשנה משהו עגרה

22 באוגוסט 2022, 12:53
כסףמחיריםכלביםכספים    
תשובה אחת
חרא מדינה זה למה
t
tessla
באותו הנושא:
למה אם מחזיקים כלב משלמים עילו 380 שקל לשנה משהו עגרה
מה אתם מעדיפים שנה שלמה בלי אוזניות או שנה שלמה בלי חברים?
תגידו זה הגיוני שאני יכולה לתאהב בבן ולא להמשיך עילו
בני 17, כבר שנה ביחד, אומרים שזוגות שביחד מהתיכון אף פעם לא מחזיקים מעמד
סבא שלי נפטר מלפני חצי שנה, בשבוע האחרון אני כל הזמן חולמת עילו, מה זה אומר?
הייתם משלמים 60 שקל לשנה על ספוטיפיי פרימיום?
אני עוד שניה נרדמת ולא באלי איך מחזיקים את עצמי ערה?
מה זה "לעיל"? למשל: "ההוראות המופיעות לעיל"
אף פעם לא הבנתי וכל אחת אומרת לי משהו שונה, לכמה זמן טמפונים מחזיקים?
הזמנתי משהו באמזון ב317 שקל יש עילו מחס
אם משלמים משהו בכרטיס אשראי ורושמים תעודת זהות בטעות לא נכונה זה משנה?