11 תשובות
כן
כן
כן בטח
השנה רוב הבנות בכיתה שלי נסעו לתל אביב וזה היה עוד לפני שהן חגגו 13...
אז ברור שזה בסדר
אז ברור שזה בסדר
לא
מאוד בסדר.
כעיקרון כן, אבל בכנות, כשאני חושבת על אחותי הקטנה בת 14 נוסעת לבד לעיר אחרת זה מדאיג אותי.
מה הבעיה
בשעות היום כן, ולחזור לפני שיורד החושך
כן בטח גם בגיל 13 נסעתי ברכבת לבד
באותו הנושא: