3 תשובות
היא התחלה בפזמון של השיר "שירי דיכאון" להגיד "יותר חזק מה" כל הופעה ואנשים שמו לב ופשוט צוחקים מזה בקטע טוב
בהופעות שלה היא אומרת את זה והמהה נשמע קצת כמו יו נואו
אז צוחקים על זה
בהופעות היא גונחת "יותר חזק מה"