התחברות
הרשמה
זה סבבה שאני אלמד לתיאוריה עם ספר של שנת 2017?
יעני אולי החוקים והתמרורים השתנו וזה..פשוט לא בא לי להוציא כסף על ספר מעודכן
21 באוגוסט 2022, 21:54
2017
תאריך
תאריכים
תיאוריה
תשובה אחת
הרוב די נכון שם, אבל למה ספר ולא אפליקציה?
H
Hidden
באותו הנושא:
אני נראה סבבה לפי התיאור?
אני נראת סבבה לפי התיאור?
אם אני אלמד היום עד 12 בלילה לתיאוריה
אם אני אלמד עכשיו כל היום לתיאוריה מהיום עד ראשון, אני אוכל לגשת לתיאוריה ביום שני?
מה הכי חשוב שאני אלמד לתאוריה?
יש לי עוד יומים תיאוריה ולא למדתי אם אלמד 3 שעות כל יום יש סיכוי שאני יעבור תיאוריה?
הגיוני אם אני אלמד ארבע שעול לתיאוריה ואעבור ?
איך ללמוד לתיאוריה לבד? אמרתי לעצמי שאני אלמד בחופש לתיאוריה אבל אני לא יודעת מאיפה להתחיל...
אם אלמד לתאוריה יום לפני אני אצליח לעבור אותה?
אני נראת סבבה לפי התיאור?
אם אני אלמד היום לתאוריה וגם מחר