8 תשובות
בגלל הגובה לרוב
על מה המינוס, זה הגיוני
מה הקשר זה מבנה גוף
שואל השאלה:
גם נמוכות יותר
כי יש לנו אחוז שומן יותר גבוה מלכם
ביולוגית גוף האישה אצל רוב הנשים בנוי לצבור שומן באזור הבטן, אגן וירכיים.
אצל גברים הגוף לא צובר שומן עד שהם לא עוברים את גיל ה30. עד אז החילוף חומרים שלהם עובד טוב וכל מה שהם אוכלים הולך לשרירים ולאנרגיה שהם מוציאים.
אצל נשים זה ההפך. ברגע שמישהו עוברת התבגרות מינית ככה הגוף מתחיל להתפתח
שואל השאלה:
טוב בדקתי בגוגל וזה באמת הורמון שהגוך עושה בשביל להקל על ההיריון. זה כמו שהתחת גדול זה ממשיך לרגליים
זה חלק מהכנת הגוף ללידה
המבנה הגנטי של אישה שונה משל גבר באזור האגן, מותניים וירכיים
אנונימית
כי אצל הבנות הכל הולך לתחת