12 תשובות
את הקבוצות שאתה אוהד זה ממש מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
שתעק
שתעק
חחח אתה יודע מה אומרים על הקבוצות שלך
אנונימי
זה בסדר, אני פעם גם אבדתי שתי קבוצות, אבל לא קשורות אחת לשניה
אהדתי
זה הגיוני , אני אוהד בארץ את מכבי תל אביב ובחו"ל את ברצלונה
אתה אוהב את פריז בגלל שמסי שם ?! תהיה כנה
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
ואמבפה
ואמבפה
הגיוני
אתה יכול לאהוד 100 קבוצות אבל שכל קבוצה תהיה בליגה שונה, אני אוהד הפועל חיפה בארץ ובחו"ל אתלטיקו מדריד (ליגה ספרדית)
די קשה לאהוד 2 קבוצות מחול במיוחד שהן משחקות לפעמים אחת נגד השנייה
אחת בחול אחת בארץ זה הגיוני, אני גם ככה, למרות שאני אוהדת חיפה והם בליגת האלופות וגם ריאל אז משחק אחד נגד השני יהיה קשה בשבילי
אבל בכל מקרה לגבי מה שכתבת שאתה אוהד את פריז בגלל מסי ואמבפה אני מקווה שזה לא היה רציני כי זה לא נקרא לאהוד קבוצה חח
אחת בחול אחת בארץ זה הגיוני, אני גם ככה, למרות שאני אוהדת חיפה והם בליגת האלופות וגם ריאל אז משחק אחד נגד השני יהיה קשה בשבילי
אבל בכל מקרה לגבי מה שכתבת שאתה אוהד את פריז בגלל מסי ואמבפה אני מקווה שזה לא היה רציני כי זה לא נקרא לאהוד קבוצה חח
באותו הנושא: