5 תשובות
האצ'יקו, בכיתי מלא
life in a year
grave of the fireflies (אם לא מפריע לך אנימה)
grave of the fireflies (אם לא מפריע לך אנימה)
אשמת הכוכבים
במרחק נשימה
במרחק נשימה
תאמיני לי שאני מבינה את ההרגשה שלך כלכך אלוהים זה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח כן, נכשלתי בטסט ומאז היום ממשיך להידרדר.
אבל ראיתי "נסחפים", שאגב זה סרט מעולה וממליצה בחום, וזה עזר קצת.
^חחח כן, נכשלתי בטסט ומאז היום ממשיך להידרדר.
אבל ראיתי "נסחפים", שאגב זה סרט מעולה וממליצה בחום, וזה עזר קצת.
אנונימית
באותו הנושא: