5 תשובות
האצ'יקו, בכיתי מלא
life in a year
grave of the fireflies (אם לא מפריע לך אנימה)
אשמת הכוכבים
במרחק נשימה
תאמיני לי שאני מבינה את ההרגשה שלך כלכך אלוהים זה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח כן, נכשלתי בטסט ומאז היום ממשיך להידרדר.
אבל ראיתי "נסחפים", שאגב זה סרט מעולה וממליצה בחום, וזה עזר קצת.
אנונימית