6 תשובות
יש בכל חנות גינסים אין משהו ספציפי פשוט את צריכה למדוד ולראות מה יושב יפה על הגוף
שואל השאלה:
אני אף פעם לא מוצאת וזה מתסכל אותי ברמות כאילו בכל החנוית רק סקיני יושב טוב לנמוכות ואני לא אוהבת סקיני
אני אף פעם לא מוצאת וזה מתסכל אותי ברמות כאילו בכל החנוית רק סקיני יושב טוב לנמוכות ואני לא אוהבת סקיני
אנונימית
תבדקי ב h&m , זארה
שואל השאלה:
אוקי תודה❤
אוקי תודה❤
אנונימית
איזה גובה את?
אני למשל גם יחסית נמוכה ואני קונה מברשקה והם באים עליי טוב
אני למשל גם יחסית נמוכה ואני קונה מברשקה והם באים עליי טוב
שואל השאלה:
1.53
אני לא רזה ולא שמנה כזאת באמצע
1.53
אני לא רזה ולא שמנה כזאת באמצע
אנונימית
באותו הנושא: