התגייסתי לפני כמה ימים והבנות שאיתי בחדר ממש ממש לא נחמדות. כל הזמן יורדות עליי שאני צאחלה או משהו ואני לא מסתדרת
איתן בכלל! יש משהו שאפשר לעשות לפנות למישהו שיעבירו אותי חדר? אני יודעת שצהל זה לא משחק אבל רציני שאני לא מדמיינת את עצמי נשארת איתן עוד שנתיים באותו חדר 24/7