5 תשובות
מאילו בחינות? יש כל מיני אספקטים שונים, אבל העיקרי שבהם הוא שקבע הוא מעבר לזמן השירות הסדיר שלך. קבע הוא בעיקרון כמו עבודה, בצבא.
סדיר זה השירות שכל אחד מחוייב אליו, אחרי הכשרות.
קבע, זה מעבר למה שחייב. זה יותר משכורת.
קבע, זה מעבר למה שחייב. זה יותר משכורת.
קבע זה מעבר שירות הצבאי שאמור להיות לך
קבע זה בייסיקלי עוד זמן שירות שאת משרתת בצבא מעבר לזמן המינימלי שאת צריכה לשרת
קבע מרוויחים יותר כסף
יש יותר סמכות
יש יותר סמכות
באותו הנושא: