12 תשובות
בית חרושת ללסביות
לא...ממש לא
יש כאלה אבל ממש לא הרוב
אנונימית
כן
ולא מעיפים
קשה לי להאמין שיעיפו אותן.. אבל יכול להיות שיכחישו או שינסו "להחזיר אותן לדרך הישר"
לא
"יעיפו אותם,, אצלנו אף אחד לא מודע לזה ברור שיש להטביות אצלנו אבל אף בת לא הסגירה את עצמה בנתיים לצוות בבית ספר שלי או משהו כזה וגם אני להטבית ויש לי הרבה חברות
אצלי יש מלא בארון וטונות ריכולים על זה אבל לא שמעתי על מישהי שאמרה במפורש שהיא לסבית.
היו שמועות שזיינוקית אחת אמרה שהיא נמשכת לבנות והרב עשה לה שיחה
יש אצלי כמה חלק בארון וחלק מופיעות לי בטיקטוק מתפרסמות ורק מדברות על זה ויש גם אותי
^^ עשה לה שיחה ואז מה? ח
אין לי שמץ של מושג מה הוא אמר לה אבל אני לא הייתי רוצה לדבר איתו על הנטיות המיניות שלי
^יאא הייתי ככ קרובה לשיחה כזאת פעם.
אנונימית