8 תשובות
שואל השאלה:
אני כן רוצה לבוא אבל מתביישת לראות את המשפחה שלו ולבוא אליו הביתה
אני כן רוצה לבוא אבל מתביישת לראות את המשפחה שלו ולבוא אליו הביתה
תגידי לו שאולי תלכו למקום אחר לדייט ראשון אם לא מרגיש לך בנוח ישר לבוא לפגוש את ההורים וזה
נגיד סרט בקולנוע
באולינג
החלקה על הקרח
מסעדה
פיקניק
נגיד סרט בקולנוע
באולינג
החלקה על הקרח
מסעדה
פיקניק
תבקשי לעשות משהו אחר ותספרי לו תדברו עלזה אל תסתירי
שואל השאלה:
אני כן רוצה לבוא אבל מתביישת
אני כן רוצה לבוא אבל מתביישת
אם את מרגישה שאת עדיין לא מכירה אותו מספיק כדי לבוא אליו
תגידי לו שהוא לוקח את כל הקשר מהר מידי ושאת רוצה להכיר אותו קודם יותר לעומק לפני שאת באה אליו הביתה :)
תגידי לו שהוא לוקח את כל הקשר מהר מידי ושאת רוצה להכיר אותו קודם יותר לעומק לפני שאת באה אליו הביתה :)
שואל השאלה:
תודה רשמתי לו
תודה רשמתי לו
שואל השאלה:
רשמתי לו זה רעיון מצוין אבל אני מרגישה שאני לא מכירה אותך מספיק כדי לבוא אליך והוא רשם מאיזה בחינה מה לרשום לו
רשמתי לו זה רעיון מצוין אבל אני מרגישה שאני לא מכירה אותך מספיק כדי לבוא אליך והוא רשם מאיזה בחינה מה לרשום לו
מבחינה שזה לא הכרה שאני מרגישה מספיק בנוח לבוא אלייך ..חח
באותו הנושא: