התחברות
הרשמה
כתבתי למישהו שאני בקטע שלו "לילה טובי, נדבר" והוא החזיר "לילה טובי גם לך" זה לצחוק עלי? או משהו?
21 באוגוסט 2022, 00:53
הודעות
כתיבה
קראש
התאהבות
הידלקות
3 תשובות
לא, פשוט החזיר
ט
טריגו במישור
לא.
מ
מַר כֹּהֵן
לא נשמע שצחק עליך. נשמע חמוד סה"כ
מ
מישהי עי
באותו הנושא:
כתבתי למישהו שאני בקטע איתו "אני אוהבת אותך"
כתבתי למישהי שאני בקטע איתה "תביאי לי נשיקות" כמו כל לילה לפני שאני נרדמת
כתבתי למישהו שהייתי איתו בקטע את זה..
אם כתבתי למישהו לילה טוב והוא ענה לילה טוב מה רושמים אחרי זה?
שלחתי למישהו שאני חמה עליו תמונה של התחת שלי , וכתבתי לילה טוב והוא רשם לילה טוב... מה הלוז?
אם כתבתי לילה טוב ואז כותבים לי לילה טוב,באמת מצפים שאני אכתוב שוב?
מה אני יכולה לכתוב למישהו שלא נכנסת להודעה שכתבתי לו עוד אתמול בלילה?
מישהי שיכולה לתת לי חוות דעת על הודעה שכתבתי למישהי שאני בסוג של קטע איתה?
כתבתי למישהו שאני בקטע איתו "באלי לישון איתך עכשיו " והוא ענה "מה פתאום", למה הכוונה שלו?
כתבתי למישהי שאני בסוג של קטע איתה "מזל טוב יפהייפיה", בסדר או מיותר?
אתמול הייתי שיכורה וכתבתי למישהו שאני בקטע חזק איתו דברים