6 תשובות
מה שאת מרגישה
כןכןכןככן שוקו שווה את זה
נע עדיף שוקו בבוקר / סתם מלא סוכרים ויקח זמן להירדם
עדיף שתצחצי כי את שותה משהו מתוק עם הרבה סוכר ובלילה באים כל החיידקים
להכין ולצחצח שוב
אני אומרת תשתי בבוקר אבל אם ממש באלך אז תשתי עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: