7 תשובות
הסרט השני היה פשוט זבל, בזבוז זמן, נורא ואיום, מזעזע. אכזבה של סרט

הסרט הראשון היה מדהים וחכם
הראשון קלאסי
ראיתי רק את הראשון.
כדאי לי לראות את השני?
^השני איבד את כל החוכמה של הראשון, לא היה בו כלום
שניהם גרועים