4 תשובות
101 זה לא כזה גבוה. לרוב 106-110 זה טוב מאוד ומעל 110 זה כבר מעולה.
אבל התנאי קבלה לאוניברסיטה זה מותנה בתואר שאת רוצה ללמוד ובציון סכם (שזה ממוצע בגרויות + פסיכומטרי + מבחן קבלה אם יש)
111
101 זה לא כל כך טוב. 110 ומעלה נחשב טוב
אנונימית