התחברות
הרשמה
הייתי בים המלח היום וכל החזה שלי פריחה נקודות אדומות מגרדות ממש
זה יכול להיות מסוכן? מה צריך לעשות?
20 באוגוסט 2022, 17:12
ים המלח
פריחה
תשובה אחת
לרופא.
יכול להיות שהמלח צרב לך את העור, אני מכירה מישהו כזה.
א
אָלֶרְגִּית לְהַכֹּל
באותו הנושא:
הייתי בים המלח ו*ממש* שרף לי החור תחת
הייתי היום בברית של בן דוד שלי וזה היה מחזה מחריד.
הייתי היום בים ונשרפתי ממש בכתפיים ובחזה למרות ששמתי קרם הגנה..
הייתי בים המלח ושורף לי כל הגוף יש דרך למנוע את הכאב?
כשבנות הולכות לים המלח זה לא שורף שם למטה בחור? אף פעם לא הייתי בים המלח
אם אני אגלח את הרגליים היום, ואלך מחר לים המלח, זה ישרוף לי? פעם הלכתי לים המלח כשגילחתי באותו יום, אז אולי יום לפני
יש לי פריחה מאזור החזה עד הסנטר
בנות, איך אתן מורידות את השיערות באזור שבין בית החזה? אני מגלחת אבל תוך יומיים כבר יש קוצים שחורים וזה גם עושה פריחה :(
המלח בים המלח - למה בים המלח יש מלח?
אני במחזור ואני עכשיו הולכת למלון או לבריכה הרגע הייתי בים המלח איזה מעצבן זהה
נהיה לי פריחה בחזה ומתחת לבית שחי