6 תשובות
שואל השאלה:
^אמת
^אמת
קלאסיקה. התקופה שלהם עם סיד בארט הייתה שעתם היפה ביותר.
פאקינג קלאסיקה
אהבתי
אחלה
שיר טוב, תמיד הפתיחה הזכירה לי את ספרות זולה
באותו הנושא: