8 תשובות
בעיות נפשיות
נקמות
נקמות
הם לקחו חיי אדם
רוב הזמן זה נקמות באנשים או סיפוק מזה איכשהו מבעיות נפשיות
שואל השאלה:
איפה אפשר לקרוא על זה יותר אבל לא ספר שלם
איפה אפשר לקרוא על זה יותר אבל לא ספר שלם
אנונימי
שואל השאלה:
למה יש רוצחים שחשים סיפוק ?
למה יש רוצחים שחשים סיפוק ?
אנונימי
תיסבוכים עם עצמם על אנשים, כעס, הרבה חשיבה והשפעה מדברים מסויימים שגרמו להם להבין שזה הדבר שהכי "נכון להם לעשות".
לשאלתך^ יש כאלה שמוצאים בבולשיט הזה הנאה, לא מבינה איך, אבל כן.
תתארו לכם שאח/ות אבא/אמא מישהו שאתם אוהבים היה נרצח לא הייתם רוצים לנקום? מי שיהרוג מישהו שאני אוהב ימות בלי לחשוב פעמיים
באותו הנושא: