153 תשובות
שואל השאלה:
אתה רציני? למה שאני אלך בחזייה בבית שלי ולמה שהוא יבהה לי בחזה?
והוא ועוד איך הולך עם בוקסר בבית, ואני ממש לא מסתכלת לשם, מה לא בסדר איתך?
אנונימית
תקשיבי אני מבינה אותך אנחנו הבנות חיים קשים הם יכולים ללכת עם ביקיני גם לא יעירו להם אבל לנו? חח לנו על מכנס יעירו
הכל בסדר איתי, אני חושב מתוך היגיון.
זה פשוט לא נעים לראות את זה וזה מושך מבטים.
אין צורך לחשוב שכל אחד בא להטריד, זה אבא שלך. לא אומר שאין מקרים כאלה בין אבות לבנות, אבל אין צורך להיות כל כך פרנואידים.
אנונימי
התקשורת חייה בסרט קשה
^^^אוי ואבוי איזה חיים קשים כאב לב
אנונימית
מה אתה רוצה
אוי.. אל תתייחסי
נסי פעם הבאה להעיר לו אם הוא עושה את זה.. יש מצב שהוא לא שם לב בכלל (עצוב עצוב אבל זו המציאות)

אגב- לפעמים ההורים עדין לא מעכלים כמה גדלנו, זה לא בהכרח שהוא בהה בקטע מטריד או מיני..!
אל תשפטי את אבא שלך על מקרה אחד בלבד
אבל מצד שני- נסי לשים לב אם יהיו עוד מקרים כאלה קטנים אבל מטרידים גם אחרי שהערת לו על זה
מה הקשר להטריד
גם אני הולכת עם בלי חזייה בבית אז מה
לא הבנתי , היא לא יכולה להרגיש בנוח בבית שלה?
תנסי אולי לדבר איתו על זה?
אני לא חושבת שהוא הסתכל בקטע מטריד או סוטה אולי הוא רק הופתע מזה שאת נורא התבגרת...
תגידי לו שלא יבהה לך בחזה , זה פסול בכל כך הרבה מובנים
אנונימי הראשון התגובה שלך בזויה זה לא שווה היא לא הלכה בלי תחתונים בבית . ואני בטוחה מאה אחוז שהוא לא התכוון
אנונימית
תעשי מה שבא לך אבל את צריכה להבין שזה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו כל-כך בקלות ודי לדבר על הטרדות וזה מישהו למעלה אמר יכול להיות שהוא פשוט לא בין כמה גדלת די לשפוט.
אולי הוא בכלל לא בהה ולך זה פשוט היה נדמה
^
סליחה שאני שואלת אבל.. אחי לא הבנתי את התגובה שלך וזה תאמת נשמע חכם רצח
יש מצב אתה מסביר שוב?
אנונימית
הוא לא היה צריך לבהות בך
כנראה הוא חם עלייך
אם לא נעים לך, לכי עם חזייה..
^מה-
היא בבית שלה
למה שהיא תלך עם חזייה בבית שלה? ועוד פיג'מה
למה לא ללמד בנים לשלוט בעצמם במקום לחנך בנות להסתיר את הגוף שלהן?
אבל זה לא נוח לה, מה אפשר לעשות?
אנונימי
^^^אנונימית
התכוונתי להגיד שתעשה מה שבא לה אבל היא צריכה להבין שזה לא משהו שבנים יכולים להתעלם ממנו ופשוט לא להסתכל. אני מצטער להגיד לכן את האמת אבל זה נכון.
וכמו שמישהו למעלה אמר לפניי יכול להיות שהאבא פשוט לא מבין כמה הבת שלו גדלה ולא בהכרח בהה בה בקטע מיני.
^^
אהה תודה על ההסבר
מסכימה איתך יא גבר
אנונימית
תכבדי את אבא שלך למה להסתובב ככה לידו לא יפה
אנונימי
אה, יופי, אנשים מצדיקים פה הטרדות
זה שזה אבא שלה לא הופך את זה לפחות נורא
היא הוטרדה, עובדתית, מה שהופך את זה להטרדה
חוץ מזה שיותר מ80 אחוז מההטרדות נעשות על ידי אנשים שמכירים, חברים או משפחה.
לאן התדרדרו פה אלוהים
לא מצדיק כלום זה הכבוד העצמי שלה לא יפה להסתובב ככה לא צנוע בבית בחוץ שתעשה מה שבא לה אבל לפחות בבית לשמור על ערכים.
אנונימי
^אנונימי מה הקשר כבוד עצמי? היא בבית שלה אולי לא נוח לה?
^^tiger
לא מצדיק כלום ויכול להיות שהוא בכלל לא בהה וזה פשוט היה נדמה לה
תעשי מה שבאלך אם זה מפריע לך שהוא בוהה בך ככה אולי תדברי איתו אם לא באלך לדבר איתו על זה אז תשימי חזייה, תעשי מה שנוח לך
אנונימי
אנונימי 86
"הם יכולים ללכת עם ביקיני גם לא יעירו להם"
באמת? באמת?????
tigger
"היא הוטרדה, עובדתית, מה שהופך את זה להטרדה"
זה אבא שלה!!!! הוא ראה אותה ערומה בטח איזה מיליון פעם כי זאת הבת שלו!!! את באמת חושבת שהוא פשוט משום מקום גורם להטרדה רק בגלל שהחזה שלה עבר לו בזווית של העין??
אנונימי
אוי אני כל כך מצטערת..
באמת נשמע מגעיל.
יכול להיות שהוא עשה את זה בלי כוונה או רק הופתע מזה שאת בלי חזייה... פעם ראשונה שאת בלי חזייה בבית?
בכל מקרה תדברי איתו על זה, זה ממש לא לעניין בעיני.
תכלס ? הטרדה, אבל לא חושבת שזה היה מכוון
אנונימית
אנונימית אני מאוד רוצה להבין למה את חושבת שזה הטרדה כי לפעמים כולנו בוהים במישהו מבלי לשים לב, למשל חושבים על משהו ובטעותנמסתכלים על מישהו שלא קשור
אנונימי
להסתכל זה סבבה זה חלק ממרחב הראייה אבל לבהות בנאדם זה הטרדה
אנונימית
ככה זה גברים
מן הסתם אוקיי תודה ^^
אנונימי
נשמע לא נעים.
זה לא סבבה מה שהוא עשה :/
לשים חזייה ולהבין שכנראה החזה שלך בולט בלי חזייה ולפעמים קשה להתעלם מזה
גם אמא שלי ואחותי הולכות בלי חזייה בבית וזה לא נעים לי
זה כמו שאבא שלך ילך עם בוקסר בבית והחבילה שלו תבלוט. זה לא נעים לאף אחד וזה מושך מבטים.
אנונימי
אז לא נוח אני לא ילך ליד אמא שלי בתחתונים רק כי לא נוח לי ללבוד מכנסיים
אנונימי
אני אף פעם לעולם
לא הולכת עם חזיות לא בבית
ולא בחוץ ולא באף מקום ואף אחד לא בהה בי זב פשוט לא בסדר לאף אדם ובטח שבטח מאבא
אנונימית
אם זה היה בן אדם זר כולם היו אומרים כמה שזה נורא. אבל היא הרגישה מוטרדת!! אם היא הרגישה לא בנוח לגבי זה, זה הופך את זה להטרדה! זה לא משנה הבן אדם, ההרגשה משנה! אפשר לומר "זה אבא שלה אז זה שום דבר" אבל זה לבטל את הרגשות שלה. וכן, זה קורה שאנשים במשפחה מטרידים.
זה לא בסדר .
מותר לך ללכת בלי חזיה .
תלכי איך שמרגיש לך נוח.
אני יודעת על אבא שלי שהוא לא יבהה בחזה שלי .
פעם הבא תהירי לו על זה .
הוא גידל אותך . אני לא חושבת שהוא אסתכל בקטע של להטריד . ליפעמים העניים סתם ניתפסות על משהו ובוהים בו .יש סיכוי או אפילו לא שם לב שזה מה שהוא עשה .
אם קשה לךלהגיד לו את יכולה לומר לאמא שלך .
אני חוזר ואומר התכוונתי להגיד שתעשה מה שבא לה אבל היא צריכה להבין שזה לא משהו שבנים יכולים להתעלם ממנו ופשוט לא להסתכל. אני מצטער להגיד לכן את האמת אבל זה נכון.
וכמו שמישהו למעלה אמר לפניי יכול להיות שהאבא פשוט לא מבין כמה הבת שלו גדלה ולא בהכרח בהה בה בקטע מיני.
^ למה שתשים בבית שלה?
מה
^^^ היא לא רוצה תכריחי אותה ? תגובה מטופשת
אנונימית
אז האבא שלך בעייתי וצריך לשלוט בעצמו. סליחה! כל מה שנעשה בנים יתחרמנו..יאללה נמאס!! שישלטו בעצמם..זכותך המלאה ללכת בבית בלי חזיה. אני בהלם מהתגובות פה.
אני מת מה יש לך
לא נעים.. מביך גם שימי חזייה (רק עם באלך ונוח לך!!!) .. אבל תחשבי על זה הוא אבא שלך אני לא חושבת שהוא יעשה דבר כזה
למה שהיא תשים חזייה אם לא נוח לה ? ועוד בבית
אנונימית
נשמע לי ממש מטריד
אבל לא נראה לי שהוא חשב על דברים מלוכלכים תוך כדי
אני חושב שבטח היה לו מוזר לחשוב על זה שאולי את עושה את זה עם אחרים וזאת לא מחשבה נעימה כלכך בשביל אבא
לא שאני מכיר אותו
יש מצב שהוא חשב על דברים מגעילים ולצערי לא חסרים מקרים כאלה גם במשפחות
בכל מקרה אני מקווה שזה בגלל מה שכתבתי בהתחלה ושהכל בסדר
ואם הוא מתחיל לגעת תתקשרי למשטרה ותעדכני את אמא שלך
אנונימי
אבא, מה נסגר איתך שאתה בוהה בי? לא מתאים! - תבהירי לו מה דעתך ותציבי גבולות! זה יעזור לך ולו באותה המידה!
את קולטת שאת מרחלת על אבא שלך?! ואת אומרת שהוא מטריד אותך
כאילו, ההודעות שנתת להם פרח הם רומזות שאבא שלך עשה את זה כהטרדה (למרות שהוא לא, את הבת שלו הוא לא יסתכל עליך באופן מיני גם אם תנסי לפתות אותו) זה כמעת כאילו את רוצה להאמין לזה
אם הייתי אבא שלך הייתי מאוד מאוכזב עכשיו, הייתי בוכה, מה זה הדבר הזה?
אנונימי
^מסכימה!
אנונימית
בסדר זה אבא שלך זה לא מישהו זר מהרחוב
^^^איך קוראים אותו
אבל זה אבא שלה בין אם הוא יסתכל בקטע מיני ובין אם הוא הסתכל כי הוא בהלם כמה הבת שלו גדלה לדעתי זה פסול הוא חא צריך להסתכל על החזה של הבת שלו לא משנה כמה תנסו להצדיק אותו זה עדיין פסול והמשפט הזה של "גברים לא יודעים לשלוט בעצמם" רק הופך את זה ליותר גרוע מה אכפת לי שאתם לא יודעים לשלוט בעצמכם זה לא מצדיק את זה שאבא שלה בהה לה בחזה התירוץ הזה של "גברים לא יכולים לשלוט בעצמם" לא מצדיק שום מקרה כזה ומעצבן אותי שאנשים חושבים שאם הם יגידו את זה אז הכל בסדר לא הכל לא בסדר וואי מתי תבינו שאנחנו מרגישות מוטרדות ולהגיד לנו "סורי אני לא יכול לשלוט בזה" או "גברים לא יודעים לשלוט בעצמם" זה רק הופך את מה שקרה ליותר גרוע
תערבי את אמא בזה
לי זה עזר..
בואי
החזה קרוב כל כך לפנים
איך אפשר שלהתעלם
זה כמו שאני אלך לבוש אבל יהיה לי חור במכנס ואהיה בלי תחתונים ויראו לי את האיבר מין
^^אנונימי
שאני רואה את התגובה שלך אני מאוד דואגת ממה אני דואגת? אני דואגת מזה שאם יהיו לך ילדים ותעשה איזה משהו מטריד אתה תגיד להם אני אבא שלך מותר לי
ותאמין או לא יש מקרים שאבא אונס את הילדה שלו ואני שמעתי סיפור שקרה לפניי כמה שנים
להגיד "זה אבא שלך אין מצב שהוא יעשה משהו כזה" זאת טעות כי יש מקרים שזה קורה לצערי.
לא קורה הרבה אבל יש מקרים אז בבקשה אל תגיד לה "זה אבא שלך הוא לא יעשה דבר כזה" כי זה רק הופך את המצב לגרוע יותר
^^אין רעיון לשם1
איכס התגובה הזאת כל כל מגעילה זה הבית שלה יש לה את הזכות להסתובב בלי חזייה ולהרגיש בנוח היא הייתה עם פאקינג בגדים אוקיי? וזה ממש לא אותו הדבר אם תסתובב עם תחתונים ויהיה לך שם באמצע חור כי פה זה מוסתר פשוט אין חזייה זה הכל
למה שתלכי ערומה? זה כמו שהאחיות הגדולות שלי הולכות עם וגם אמא שלי הולכת עם.
אנונימי
הוא כנראה לא התכוון שהרגשת אי נוחות.
ולגבי זה שהוא לא יבהה ולא לשים חזיה: את יכולה לשים חולצה שחורה, פחות רואים אם זה מפריע לך
^^^^^^^אני אפילו לא רוצה להגיב לזה
"גברים לא יודעים לשלוט בעצמם" את צוחקת?
אם הוא לא מסתכל בקטע מיני אם הוא מעולם לא ראה את הפקינג בת שלו בקטע מיני כמו שאני לא רואה את אחותי ואת אימא שלי בקטע מיני אז איך זה "לא יודעים לשלוט בעצמם" מה אני איש מערות ואני לא יודע את זה?
מה אני לא יודע כמה זה 1+1?
אני מתחרפן מזה שהאינטרנט גורם לאנשים לחשוד בפקינג משפחה שלהם שלא עשית כלום (כן כלום!) בשביל שזה יגיע להם, ככה נהרסות המערכות יחסים הכי חשובות שאי פעם יהיו לה
ה"יש מקרים שזה קורה" הזה לא אומר שהיא צריכה להתחיל להזהר מההורים שלה (האנשים שהכי קרובים אליה, עם היא תתחיל להזהר אפילו מהם אז עם מי היא תוכל להרגיש בנוח?) במיוחד לא בגלל שהוא "בהה" לה בחזה לרגע
אנונימי
אבא לא צריך לבהות בבת שלו ככה זה אבא שלה למען השם
היא לא הלכה בלי חולצה היא לא שמה חזיה והכול בסדר
קרה לי משהו דומה
אח שלי פעם ראה את החזה שלי בולט מהגופייה שלי והוא לא התחיל לבהות בזה ולהתגרות מזה הוא אמר לי לשים לחזייה
אבא שלה לא צקיך לבהות לה ככה בחזה משהו לא בסדר איתו
והיא לא שמה חזייה זה בסדר כי היא שמה חולצה ובבית מותר לשים חולצה ומכנסיים בלי כלום מתחת
אסור שאבא ככה יסתכל על החזה של הבת שלו.
מה אתם עושחם מינוסים יחולים במוח
^^אנונימי
היא לא הלכה ערומה היא הייתה עם פיג'מה פשוט בלי חזייה מתחת אין בזה שום בעיה
^לא אמרתי שהיא הייתה ערומה
אמרתי שהוא "בהה" לה בחזה
אנונימי
^אתה גם בן...
אנונימי
^^היה לא איזה מישהו גם אונונימי שאמר שהיא הייתה ערומה כנראה לא דיברתי אליך
אני בטוח שלא הייתה לא כוונה כזאת
תחשבי נגיד הוא ילך עם תחתונים צמודים זה ימשוך לך את המבט
כל הגברים אותו דבר
השאלה כבר 4 שעות בחמות
כנראה שזה גדול מכדי להיות אמיתי
זה אבא שלך זה לא כאילו הוא עשה את זה בכוונה הוא היה מחליף לך טיטול שהיית תינוקת. בואי כולם עושים טעויות את יכולה נגיד לשים חזיית ספורט בבית שזה נוח וגם ימנע סיטואציות לא נעימות או להגיד לאמא שלך להגיד לו על זה משהו
כולכם פה יפי נפש מדברים כאילו בחיים לא הסתכלתם על איברים
נשמה כנראה החזה שלך מאוד בולט ומן הסתם שכנראה זאת הסיבה שזה בא לו בעין
אם הוא היה מסתובב עם תחתוני משלושים והחבילה שלו הייתה בולטת זה לא היה עובר לך בעין ?
אנונימית
זה פעם ראשונה שאת בלי חזיה בבית?לדעתי תדברי איתו על זה אם את מרגישה בנוח להעלות את זה מולו, אם לא, תראי אם עוד פעם אחת שתלכי בלי חזיה הוא בוהה (לא מסתכל למאית שניה) לשם ותעירי לו על זה
שואל השאלה:
יש הבדל בין לעבור בעין לבין לבהות נשמה
אנונימית
שואל השאלה:
ולא, זאת ממש לא פעם ראשונה שאני הולכת בבית בלי חזיה.
אנונימית
אני מבין אותו זה לא נעים לו לראות את החזה של הבת שלו חשוף
תקראי את כל הצ'אט
בבקשה אל תחשדי באבא שלך בגלל משהו שאת חושבת והוא כנראה לא נכון
קשר עם ההורים זה דבר מאוד חשוב
אנונימי
אני לא לובשת חזייה בטח שלא בבית אבא שלי לעולם לא בהה בי זאת התנהגות פסולה ואסורה אם זה ממשיך תדברי עם אמא ואם לא תפני לגורמים אחרים
למה מינוס?
יאללה כל אלה שכותבים תגידו לו שלא יסתכל לך על החזה כאילו אתם הייתם עושים את זה..
תהיו מציאותיים.
למה צריך ללכת בלי חזיה בבית כשיש בנים??
ברור שאני מבינה שזה לא נעים שהוא הסתכל, לדעתי זה לא מתוך עיניין מיני.
אם הייתם רק בנות בבית עוד סבבה אבל יש גברים וזה לא מכבד ואני אומרת בתור מישהי שרחוקה מלהיות דתיה, עיניין של כבוד.
זה שהוא מסתובב בבוקסר זה עיניין שלו.
בסופו של דבר תעשי מה שאת רוצה
^ יפה כתבת moon
התשובה זה בני אדם
לא בעיה ללכת קצת בצניעות בבית

את הטבע לא ניתן לשנות תמשיכו עם המינוסים ובריחה מהמציאות
ואיפה הכבוד להורים
אנונימי
ולמה קיבלתי 3 מינוסים מישהו יכול להסביר לי?
^אני אסביר לך למה קיבלת מינוסים מה זה לא נעים בעיה שלה שיש לה חזה? לא אין מה לעשות הוא צריך להתמודד
שואל השאלה:
^^^^^כי זה לא נוח בטירוף??
אני לא יכולה ללבוש חזיה 24/7
ומה זאת אומרת לכבד אותו, למה שהוא בכלל יבהה לי בחזה? איזה אנשים הזיה יש פה..
אנונימית
כן אחותי הזויים רצח
מזעזע.
חזה זה לא איבר מין ולהיות עם חזיה כל הזמן זה פשוט לא בריא.
אל תתייחסי להתנהגות הזאת, אם זה קורה שוב תדברי איתו על זה, זה ממש לא בסדר.
אבל את מסתובבת בלי חזייה ליד אבא שלך זה ממש מטריד לדעתי
אנונימי
^^ אני אסתובב בבית שלי בלי חזייה כי זה נוח לי אין להם זכות בכלל לבהות בחזה שלי סבבה? זה ממש לנסות להצדיק מקרים כאלה וזה עצוב שאישה כותבת את זה מצטערת.. אני חושבת שכולנו אמורות להבין כמה חזייה זה מציק אי אפשר להיות 24/7 עם חזייה זה מציק זה כואב וזה לא בריא לציצי בין אם יש גברים בבית או בין אם אין חא אכפת לי אני אסתובב בלי.
הוא אמורה להרגיש בנוח בבית שלה אם היא חא מרגישה בנוח בבית *שלה* אז זאת בעיה
^גרוטי שרירים זה לא כמו חזה.
אנשים הזיה? חחחחחחח
את מסתובבת בלי חזיה בבית רק עם חולצה מעל, למה את חושבת נוצרה החזיה? לפחות אחת מהסיבות.
אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלו אבל זה בבית ויש בו אנשים, בחדר שלך זכותך להיות איך שבא לך כי זה איזור שהוא שלך.
וברור שזה קשור לכבוד כמו איך שאת התייחסת לזה שהוא רק עם בוקסר בבית.
מבין את אבא שלך
לא בעיה לכבד קצת וללבוש משו יותר מחסה
אם לא פשוט שימשיך לבהות
אנונימי
שואל השאלה:
^^לתמיכה בחזה שלך, לא ללהסתיר את הציצי שלך מאבא שלך. בטח שלא בבית של עצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
מה יותר מכסה מפיג'מה? איזה תגובות מטרידות יש פה. אין לי כוח.
מה אתם רוצים? שאני אלך עם בורקה אולי בבית?
אנונימית
אוי נו תעשו טובה
זה בכלל לא נוח להסתובב עם חזייה 24/7
היא פאקינג בבית שלה למה שהיא לא תהיה בלי חזייה
אם היא הגיע מצב שהיא לא מרגישה בנוח לסתובב בלי חזייה בבית שלה אז זה לא הבעיה שלה
ומה קשור עכשיו בכיינית..
אם לא טוב לך אז אתה יכול לענות על השאלה הבאה ולא פה
אבל עדיין שישה מינוסים זה מטומטם כנראה הכל פמינאtzיות
שואל השאלה:
^^^עזבי אל תתווכחי איתו, סתם הזוי אחד שחושב שהוא מצחיק.
אנונימית
מביך
אין לי כוח לאנונימיים החסרי טאקט באלוהים שמה אתם רוצים סעו מפה
אויש זה עוד בסדר
אבא שלי שאל את אמא שלי ליד כל המשפחה אם היא ראתה לי תציצי ושאל אם זה יפה כאילו
אם הציצי יפה
אנונימית
את סתם מעלה דברים תמיד מקשרים לדבר אחר לדבר שבכלל לא היה קשור לזה יש המון סיבות לא היינו לידך אולי הוא סתם הסתכל עלייך ולא בהה כמו שטיענת
אנונימי
לא הבנתי מה את רוצה זה אבא שלך דברי איתו אז אם זה כזה מפריע
אנונימי
כן היא הזויה
^אני בטוחה שהיא לא חושבת ככה אבל חיים זה מוזר שהוא מסתכל לשם
מי שואל אותי?
אממ שאלה טובה
אה רגע
אני החלטתי
למה שהיא תהיה עם חזיה בבית שלה? חוץ מזה שזה לא נוח להיות עם חזיה 24/7, זה לא שהיא בלי חולצה, אין שום סיבה שהיא תשים את זה בבית
פשוט כולם שונאים אותי באתר הזה אז בכל תשובה אני מקבל מינוסים
מה מוזר שהוא מסתכל כל גבר אוהב ציצי
אנונימי
יאללה עוד מינוס נו זה הכי טוב שלכם
גם לי בא להוריד אותה ברגע שאני מגיעה הביתה אבל לצערי אני לא יכולה כי יש לי אחים ופתאום באים אורחים ויש לי כבוד עצמי.
את יכולה לשים מתחת משהו איזושהי גופיה.
אני לא אומרת שאת לא צריכה להיות בבית בלי חזיה כי זה קשה לגברים, ממש לא אבל זה לא מכבד וזה לא נעים כמו שאני בטוחה שאת לא נהנית לראות את אבא שלך בבוקסר.
המינוסים שלכם לא מזיזים לי את הזרת השמאלית
זו דעתי :)
חיגהעח
שתעשה מה שבא לה אף אחד לא אמר לה איך להיות וגם לא את./ה.
אתם פשוט מנסים כל פעם להגיד הגברים הם ככה וככה וזה לא פעם אחת במיוחד כאן כיאלו תעשו משהו עם החיים שלכם ימסכנים ומסכנות
לא הבנתי למה התגובות הראשונות קיבלו מינוסים זה לא שהוא עשה את זה בכוונה את הבת שלו
moon
מה את משווה חזיה לבוקסר תגידי? זה לא שהיא הסתובבה בבית בתחתונים, היא הייתה בסך הכל עם פיגמה (שבדרך כלל פיגמה היא גם רחבה). בבית היא אמורה להרגיש בנוח (כל עוד היא לא מסתובבת בתחתונים הכל טוב) ולהיות בלי חזיה בבית ממש לא אמור להיות "לא מכבד
וואי 2004 moon סופסוף בחורה עם אומץ לומר את זה
אנונימי
this isme
אני לא אמרתי שאבא שלה אשם במשהו וגם לא אמרתי שכל הגברים ככה, רק אמרתי שזכותה להיות בלי חזיה בבית שלה זה לא שהיא ערומה עכשיו
אני די בטוחה שאבא שלה לא התכוון לזה (מקווה לפחות)
moon כל הכבוד
אל תפחדי ממינוסים
moon 2004 גאווה
אני משווה כי חברה שלי סיפרה לי שאלה שלה היה אומר לה בצורה יפה שלא תסובב ככה בבית כי זה גורם לו להרגיש לו בנוח, לא כי הוא לא יכל לשלוט בעצמו, כי הוא בכלל לא היה מסתכל
אם למישהי מפריע שאבא שלה בתחתונים, אז לדוגמה למישהו אחר מפריע שאחותו רק עם חולצה בלי חזיה
וכמו שהיא רוצה להרגיש בנוח בבית שלה היא צריכה גם לעשות השתדלות
אני מבינה שיש בתים שזה לא מקובל בהם, אבל לפי מה שהיא אמרה אבא שלה בעצמו מסתובב חופשי בבית עם בוקסר אז כאן זה לא המקרה. דיי להתיפייך ולהגיד לה שזה לא מכבד
אל תמהרי לשפוט...אני מבין שזה גרם לך לתחושה לא נעימה אבל יכול להיות שהמבט שלו סתם נתקע בכיוון...אם זה יקרה שוב יש לך בעיה רצינית!
2004moon
אז למה שגם אבא שלה לא ישים מכנסיים במקום להסתובב בבוקסר אם בכל רגע נתון יכולים להיכנס אורחים, איזה חוסר כבוד עצמי יש לו, גועל נפש להקיא עליו
אנונימית
חחחחחחחח אני מתייפייפת?
לומר שזה לא בסדר שהוא הסתכל עליה ככה ושהיא צריכה להרגיש בנוח בבית אבל גם להתעצבן מזה שאבא שלה עם בוקסר זה להתייפיף
בואי נתחיל מיזה שכל עוד היא מתחת ל18 מותר לאבא להגיד שלא תתלבש ככה בבית.
אנונימי
נכון אני מסכימה גם לו אין כבוד עצמי, חד משמעית
חברים תירגעו היא לא הסתובבה ערומה...הייתי לא עשתה שום דבר מתריס...היא בבית שלה...וזכותה להסתובב איך שנוח לה!
אנונימית אני בטוח במיליון אחוז שהוא לא עם בוקסר בבית היא פשוט רצתה להוציא אותו הכי הזיה ואותה הכל טוב אז היא אמרה את זה ובגלל זה גם השאלה המשיכה לקבל תשובות
אנונימי
ילדה הזיה מה את חושבת לעצמך שהוא חרמן עליך??
אנונימית
זה הבית שלה.
לא ידעתי שההורים שלה צריכים להחליט מה היא תלבש ומה לא
היא כולה הייתה בלי חזייה והיא הייתה עם חולצה ומכנסיים
למה הלכתם כזה רחוק
היא יכולה ללבוש מה שבא לה נקודה
ופה מסתיים הדיון
moon
טוב אחותי תמצאי לי מקום אחד שאמרתי שאבא שלה לא בסדר, אני רק אמרתי שאם אבא שלה יכול להסתובב חופשי בבית עם בוקסר אז גם לה יש את הזכות המלאה להסתובב בלי חזיה. שלא נדבר על זה שלהסתובב בבוקסר אפילו יותר גרוע מלהיות בלי חזיה. את ישר קופצת להאשים אותה בזה שהיא לא בסדר שהיא הייתה בלי חזיה בזמן שהיא במקום הנוחות שלה. זה סבבה אם את בוחרת לשים, בחירה שלך, אבל להגיד לה שהיא לא בסדר כי היא לא שמה חזיה זה לא במקום בכלל
ושוב, לא אומרת שאבא שלה אשם במשהו כל עוד זה לא דבר שקורה כל הזמן, ואם זה היה קורה כל הזמן אז זה לגמרי לא הייתה אשמתה והוא זה שצריך לטפל בעצמו, לא היא.
הדיון מסתיים ברגע שהיא אומרת אלף דברים שאת לא יכולה לדעת שהם נכונים. אולי הוא הסתכל. לא בהה! באיזה סרט היא חיה אין לי מושג. ואבא שלה לא היה עם בוקסר. עוד מעט היא תמציא עוד משהו.^^
חיגהעח ... איפה דיברתי אליך לגבי זה בכלל
לא אמרתי שהיא עכשיו לא בסדר והתחלתי להאשים
אפילו חזרתי כמה פעמים שאני מבינה ולא נעים
דיברתי על עיניין הכבוד
אני מבינה שאת לא מאשימה, אבל כשאת אומרת שהיא לא מכבדת וצריכה לשים חזיה בבית שלה זה נשמע כמו האשמה. כנראה שאצלך זה לא מכבד וזה בסדר, אבל לפי מה שהבנתי אצלה גם המשפחה מסתובבת ככה אז כבוד כאן זה לא העניין.
this isme
הדיון מסתיים בזה שאתה לא יכול לדעת שהם *לא* נכונים. אולי הוא כן בהה? לא בהכרח בכוונה כזאת, אבל תמיד יש מקרים. אתה לא יכול לדעת מה באמת קרה שם ולהגן על אבא שלה עכשיו לא יתן לך כלום. הדבר היחיד שהיא יכולה לעשות זה לדבר איתו על זה או עם אמא שלה ולברר בעצמה למה הוא עשה את זה
שיירבו כמוך moon 2004
אנונימי
אז כמו שאת בטוחה בזה שהם נכונים ואת מגנה עליה אני מגן עליו כי לפי איך שהיא אמרה את זה ששאלו אותה לא יהיה לך נוח שאבא שלך התסתובב עם בוקסר, אז ישר היא אמרה כדיי שהוא יצא הכי א*ס ועוד איך הוא מסתובב עם בוקסר.. ואז זה המשיך קיצר אני לא מגן לא עליה ולא עליו אבל היא מוציאה את אבא שלה פדופיל על כלום.
אנונימית שכתבה על אבא שלה ששאל את אמא שלה עם הציצי שלך יפה
אבא שלך צריך אישפוז באברבנאל פלוס כלא
this isme
גם אני לא אמרתי שאני בטוחה, אבל בוא, אפשר לראות בבירור שאתה חושב שהיא משקרת בלי שום הוכחה. אף אחד לא מנסה להאשים את *כל הגברים* ואתה לא יודע מה הולך שם כדי לשפוט. אני מאמינה שהוא כן בהה לה בחזה, כי דברים כאלו קורים (לא בהכרח בכוונה) ותמיד יש סיכוי שהיא לקחה את זה למקום אחר ותמיד יש סיכוי שלא. הדבר היחיד שהיא יכולה לעשות זה לדבר עם אמא שלה/עם אבא שלה
להגיד שהיא משקרת ומוציאה את הגברים אנסים לא יעזור. ואגב, לא קשור למקרה הזה, כשמישהי אומרת שמישהו מטריד אותה אתה לא צריך ישר להסיק שהיא שונאת גברים וחושבת שכולכם אנסים, כי תאמין לי אנחנו לא סתומות ואני בטוחה שכשמישהי אומרת שהיא מוטרדת ממישהו היא לא מדברת על כל הגברים אז דיי להתמסכן
גם אם היא טעתה כמו שחושבים פה חלק מהאנשים.מין הראוי שאבא היה מעיר לה או נמנע ממבט לאזור הזה..
moon2004 את חד משמעית צודקת
moon2004 תודה שאת קיימת
אנונימי
חוזר ואומר התכוונתי להגיד שתעשה מה שבא לה אבל היא צריכה להבין שזה לא משהו שבנים יכולים להתעלם ממנו ופשוט לא להסתכל. אני מצטער להגיד לכן את האמת אבל זה נכון.
וכמו שמישהו למעלה אמר לפניי יכול להיות שהאבא פשוט לא מבין כמה הבת שלו גדלה ולא בהכרח בהה בה בקטע מיני.
אני מזועזע מהתגובות.
זאת הטרדה לכל דבר!
הוא בהה לה בפאקינג חזה ועצוב שאנשים מצדיקים אותו רק בגלל ש"בנים לא יכולים לשלוט בעצמם" או "זה אבא שלך" ואפילו "זה לא מכבד שאת מסתובבת ככה". נכון, הוא אבא שלה ואבא לא אמור לבהות לה בחזה ובטח שבטח לא להסתכל לשם. ועכשיו זה שאתם מקשרים בוקסרים לכל דבר זה בכלל מזעזע כי מה?! לאבא שלה מותר להסתובב עם בוקסר בבית ולה אסור להסתובב ללא חזיה??? רק בגלל שהיא בת ויש לה חזה???? וזאת לא פעם ראשונה שקרו מקרים שכאלה שאבא מטריד בת. ומה אמרו להגנתו?! הוא אבא שלה? היא סתם פרנואידית? בנים לא יכולים לשלוט בעצמם? זה לא בסדר שהיא הסתובבה ככה בבית? זה מה שהם אמרו. מילה אחר מילה. מזעזע ביותר! ואני מזועזע אפילו מהבנות שמצדיקות אותו! בסדר בנים למה צפיתי אבל בנות?! מזעזע ביותר! אתן בנות! אתן אומרות להבין איך זה מרגיש! ובמקום להבין ולתמוך ולהרגיע את המוטרדת אתן זורות מלח על הפצעים?! מזעזע! ובתור בן אני נורא מזועזע מהתנהגותכם אנשים! קצת רגש קצת כבוד לאישה ממנה אתם ברגע זה חיים ומתקיימים ולא לגרום לה להסתיר את גופה בגלל בנים חרמנים שמצדיקים התנהגות כזאת וגורמים לזה להיות "בסדר". ואני הזדעזעתי מכל תגובה ותגובה פה שהצדיקה התנהגות שכזאת
אני בחיים לא ראיתי את החזה של אחיות שלי ושל אמא שלי, פעם אחת ראיתי כשהן התלבשו אבל זה לא נחשב כי זה היה בטעות
אז צריך להיות עם חזייה
אנונימי
^^ים
היא יכולה לעשות מה שבא לה בבית שלה מותר לה אף אחד לא אוסר עליה. אבל בחיאת תבין יש עוד הרבה סיבות לזה שהוא הסתכל לה על החזה ויכול להיות שהוא בכלל לא הסתכל ורק היה נדמה לה
אנונימי
^ לא בהכרח.
זה שהוא *בהה* לא אומר שהיא מדמיינת וככה זה תמיד איכשהו כל פעם שבנות מוטרדות או שבוהים בהן או לא יודע מה תמיד אומרים שהן מדמיינות ונדמה להן. ושתבין שאני כותב את זה כי גם אבא שלי עושה בדיוק אותו הדבר לבנות דודות שלי כך שאני יכול להגיד שזה באמת מטריד ואני יכול להבין את זה ולדעת איך זה ואיך זה מרגיש ונראה
מישהו מכיר את מלון סלינה חוף בתל אביב?!
אנונימי
אם זה כל כך מפריע לך והוא באמת עשה את זה ושאת חושבת שאבא שלך ריטרלי אכפת לו מהגוף שלך את הזויה לכי למשטרה פשוט במקום לכתוב כמו מטומטמת
אנונימי
חירהעח
את בעצמך אומרת שאת לא אומרת שאת בטוחה שזה קרה ואז את אומרת שזה קרה והוא כן בהה קיצר אין לי מה להגיד לך ובואי תכתבי כמה שאלות כאלה יש ומנסים להגיד שגברים הם ככה וככה זה מעצבן יותר מכל דבר אחר כי שיש גבר שעושה משהו אחד אז כולם כאלה? זה רק כדי להגיד הגברים הם ככה וככה תחשבי מה שבא לך ואני אחשוב מה שבא לי.
אני אין לי אבא אבל יש לי אח וכל בוקר (איך שאני קמה) אני שמה חזייה וכל לילה (שאני הולכת לישון) אני מורידה אותה
ולא בגלל שנוח לי לשים חזייה, חזה זה פשוט משהו שהוא בולט.
יום אחד שחכתי לשים חזייה ואח שלי קלט את זה והוא אמר לי שאני ישים חזיה
(שנינו צחקנו כי אנחנו מדברים על הכל ולא אכפת לי אם הוא מעיר לי על משהו כזה)

אבל זה טוב שהוא העיר לי כי אם הוא לא היה מעיר לי אז היה יכול לקרות את אותו מקרה כמו בינך לבין אבא שלך.

בעיקרון אם את בחדר והדלת סגורה את לא חייבת לשים חזייה.
אבל שאת קרובה לבן (גם עם זה בן משפחה) פשוט תשימי חזייה
ואף אחד לא ירגיש מובך.
אני מאוד בטוחה שאם אבא שלך קלט שהוא הסתכל לשם אז הוא מאוד מובך
ואם הוא לא קלט אז עוד יותר טוב כי זה אומר שהוא לא זוכר
(לא שזה טוב שזה קרה)
^^ טוב יודע מה עזוב אני רואה שאין עם מי לדבר