6 תשובות
עצובים
ברור שעצובים.
למה שאשמח מזה?
למה שאשמח מזה?
אם מקבלים על זה כסף הייתי חוגגת
הידד אני המכוערת באדם
הידד אני המכוערת באדם
שואל השאלה:
^^כי את/ה מקבל/ת פרס וכנראה יראו אותך בטלוויזה וכאלה ותהיה מפורסם ויקחו אותך לקמפיינים וכאלה
בתחלס זה מטורף לבנות על זה קריירה
^^כי את/ה מקבל/ת פרס וכנראה יראו אותך בטלוויזה וכאלה ותהיה מפורסם ויקחו אותך לקמפיינים וכאלה
בתחלס זה מטורף לבנות על זה קריירה
אנונימי
עם כל הכסף והפרסום אני לא ארצה להתפרסם כהאדם הכי מכוער בעולם
זה חרא
זה חרא
הייתי עצובה אבל גם רוצחת אותו
באותו הנושא: