12 תשובות
אם זה מפריע לך, אל תצא איתה, זה סתם יפגע בשניכם.
פאנסקסואל לא קשור לזה, סטרייט יכול לצאת עם טרנסית, היא אישה
המצאה לא מצחיקה של גברים חסרי ביטחון (שאגב לא בטוחים במשיכה המינית שלהם, כנראה גייז)
יש סטרייטים שלא מוכנים לצאת עם טרנסיות, ובסדר בחירה שלהם. אבל הם סטרייטים אין דבר כזה סופר סטרייט, סתם מביך
אגב איזה חצי מהטרנסיות עשו את הניתוח לשינוי איבר המין
אמרתי שלהיות "סופר סטרייט" זה מביך, לא שלהיות סטרייט שלא מוכן לצאת עם אישה טרנסגנדרית שזה לגיטימי ובחירה שלך
נגיד זה, מביך ^ פשוט תגיד שאתה סטרייט שלא רוצה לצאת עם טרנסית. מה אתה רוצה עכשיו להמציא משיכה מינית חדשה לסטרייט שרוצה לצאת רק עם נשים עם עיניים כחולות?
סופר סטרייט זה פשוט מעליב טרנסים, ומה הקשר בין להגיד שאתה לא נמשך לטרנסיות לבין זה? איפה אתה רואה את הדמיון לא הבנתי. ולא השוותי נשים עם עיניים כחולות לטרנסיות, פשוט לנסות להמציא משיכה מינית לזה שאתה לא נמשך לנשים טרנסיות זה דומה ללנסות להמציא משיכה מינית לזה שאתה נמשך לנשים עם עיניים כחולות.
אם אתה לא פאנסקסואל ואתה לא מחבב את הרעיון אז אל תצא איתה אם אתה לא רוצה
הזוי
השאלה היא האם זה מפריע לך שהיא טרנסית?
או שלא משנה לך?
בכל מקרה אם לא מפריע תצאו לדייט תכיר ותראה אם מתאימה לך או לא..
או שלא משנה לך?
בכל מקרה אם לא מפריע תצאו לדייט תכיר ותראה אם מתאימה לך או לא..
אנונימית
הסברתי את עצמי, מה הדוגמה משנה? קשה להגיד שאתה לא נמשך לטרנסיות חייב להמציא משיכה מינית חדשה שכבר אלפי פעמים אמרו שהיא מעליבה ומקטינה?
באותו הנושא: