10 תשובות
בית 1000 הגופות היה מגעיל, כמעט בכיתי
וresident evil היה מפחיד באמת
וresident evil היה מפחיד באמת
נידודי שינה ובית הקברות לחיות
אח שלי התינוק מתקלח
משחק ילדים והמסור
לזמן את הרוע אבל אם לא אז
"הרוע שבפנים". זה גם מפחיד רצח. כאילו, לא עד כדי כך אבל זה היה די מפחיד
"הרוע שבפנים". זה גם מפחיד רצח. כאילו, לא עד כדי כך אבל זה היה די מפחיד
לזמן את הרוע
ורוניקה
ורוניקה
לזמן את הרוע אחד נחמד
מגרש השדים הישן חזק
מגרש השדים הישן חזק
ורוניקה
ראיתי לזמן את הרוע בגיל 6
לא מפחיד.
לא מפחיד.
אנונימי
כע אה^
באותו הנושא: