10 תשובות
בית 1000 הגופות היה מגעיל, כמעט בכיתי
וresident evil היה מפחיד באמת
נידודי שינה ובית הקברות לחיות
אח שלי התינוק מתקלח
משחק ילדים והמסור
לזמן את הרוע אבל אם לא אז
"הרוע שבפנים". זה גם מפחיד רצח. כאילו, לא עד כדי כך אבל זה היה די מפחיד
לזמן את הרוע
ורוניקה
לזמן את הרוע אחד נחמד
מגרש השדים הישן חזק
ורוניקה
ooh
ראיתי לזמן את הרוע בגיל 6
לא מפחיד.
אנונימי