14 תשובות
טבעי
טבעי
טבעי
עד עכשיו עשיתי עם פן כי הייתי עם החלקה אבל עכשיו רגיל
פן
כשאני נותנת לזה להתבייש טבעי אני דומה לאריה
כשאני נותנת לזה להתבייש טבעי אני דומה לאריה
יש לי תלתלים אז עם דיפיוזר
טבעי
עם פן אני נראית כמו כבשה
עם פן אני נראית כמו כבשה
טבעי
תלוי בשיער שלך מה עדיף לו
תלוי בשיער שלך מה עדיף לו
טבעי
פעם הייתי עושה פאן ואהבתי אבל אז התחלתי לייבש טבעי ואהבתי יותר כי יש לי גלי ועדיף טבעי כי פאן סתם הורס גם שיער
פן , כי אני חופפת בערב/ לילה ואסור לישון עם רטוב ראיתי
אנונימית
תלוי, אם אני צריכה להתארגן ולצאת אני אייבש עם פן, אם אני סתם בבית ויש לי זמן אז טבעי. ועדיף בעיקרון טבעי ככה השיער לא נשרף
טבעי!!
באותו הנושא: