3 תשובות
לי אישית זה עוזר להוציא בכי, כי אחרת אני בכללי לא מוציא את הבכי אז אני פשוט לא אצליח ואני אברח מהרגשות בלי להוציא אותם מהלב
כן. זה עוזר לי להרגע ולהתמודד עם זה
עוזר לי להתמודד עם הרגשות השליליים, ולפעמים זה עדיף לי מלברוח מהם.
FML