101 תשובות
הוא בן 10 והוא טרנסג'נדר?
אנונימית
וואלה לא צריכים להיות דוגמנים בגיל 10 בכלל
איזה כיף להטיל מום בילד שלא יודע מה משמעות הדברים
שואל השאלה:
כן.
כן.
אנונימית
נואלה? אם כן אז טרנסגנדרית ובת ה-10.
שואל השאלה:
הקפיטליסט הזועם
רואים שאתה קפיטליסט לפי הבורות שלך
הקפיטליסט הזועם
רואים שאתה קפיטליסט לפי הבורות שלך
אנונימית
אין לי שמץ על מי מדובר
שלא תבינו אותי לא נכון אין לי שום בעיה עם טרנסגנדרים אבל בגיל 10 זה נראה לי מוקדם מדי להחליט על זה
אבל שיעשה מה שבא לו מה אני אגיד
יאא 18 פלוסים בשעה אני גאה
אמאלה כבר 34
שלא תבינו אותי לא נכון אין לי שום בעיה עם טרנסגנדרים אבל בגיל 10 זה נראה לי מוקדם מדי להחליט על זה
אבל שיעשה מה שבא לו מה אני אגיד
יאא 18 פלוסים בשעה אני גאה
אמאלה כבר 34
שואל השאלה:
גלח
אה אופס
גלח
אה אופס
אנונימית
לא שמעתי עליו
אבל שיהיה לו בכיף מה עוד אפשר להגיד
אבל שיהיה לו בכיף מה עוד אפשר להגיד
שואל השאלה:
דנית המדענית
ולהחליט שאת אישה (במידה ונולדת בגוף של אישה) זה לא מוקדם מדי בגיל עשר?
דנית המדענית
ולהחליט שאת אישה (במידה ונולדת בגוף של אישה) זה לא מוקדם מדי בגיל עשר?
אנונימית
לא חושב שצריכים להיות דוגמנים מתחת לגיל 14 כשאין להם בחירה בנושא
^^ שמעי, לא באתי לרדת על אף אחד כולה אמרתי את דעתי.
וואלה עדיין לא החלטתי מאמי :)
וואלה עדיין לא החלטתי מאמי :)
החלטה שלו אבל אני חושבת שזה מוקדם להחליט. אבל בעיה שלו.
אנונימית
אוי ואבוי
אין לי מדהו נגד טראנגנדרים כן?
אבל בגיל 10?
הגזימו
אין לי מדהו נגד טראנגנדרים כן?
אבל בגיל 10?
הגזימו
האמת שזה ממש לא טוב, הילד בן עשר אין לו בינתיים אפילו דעה משל עצמו אז בטח שהוא גם לא יכול להחליט שהוא ליהיות טרנסג'נדר, אני בספק אם הוא יודע מה זה בכלל. גם הדעות שלו יכולות *ממש* להשתנות כי הוא עדיין ממש צעיר- ילד בן 10 זה ילד בכיתה ה, איך לעזאזל זה נשמע לך הגיוני שילד בכיתה ה יחליט ליהיות טרנסג'נדר?!
אני בכיתה ה לא ידעתי מה זה בכלל ושדברים כאלה קיימים
אני בכיתה ה לא ידעתי מה זה בכלל ושדברים כאלה קיימים
^ בול
בתור טרנסגנרית (מבן לבת)
גיל 10 זה מוקדם מידי להחליט דבר כזה, כבר היו יותר מידי מקרים בהם אנשים התחרטו על הניתוח, אז בגיל 10? מוקדם מידי!!! הילד בכלל לא מבין את משמעות הדבר.
גיל 10 זה מוקדם מידי להחליט דבר כזה, כבר היו יותר מידי מקרים בהם אנשים התחרטו על הניתוח, אז בגיל 10? מוקדם מידי!!! הילד בכלל לא מבין את משמעות הדבר.
אנונימית
לצערי
הוא היא וואטאבר יתחרטו בסוף
וחבל
ומה דוגמנות בגיל 10?
לא רק יתחרטו אלא גם יהיו עם הפרעות אכילה
נהדר
מה העולם מקדם? ואת מתה על זה
נהדר
we r screwed
הוא היא וואטאבר יתחרטו בסוף
וחבל
ומה דוגמנות בגיל 10?
לא רק יתחרטו אלא גם יהיו עם הפרעות אכילה
נהדר
מה העולם מקדם? ואת מתה על זה
נהדר
we r screwed
נתחיל מהעובדה שהוא בן 10, לא צריכים להיות דוגמנים/יות בגיל הזה בכלל, הם עדיין ילדים ועוד ילדים קטנים.
ולא אכפת לי טרנסג'נדר או לא, העיקר שלא יתחיל להרוס לעצמו את הילדות בגיל כל כך צעיר.
ולא אכפת לי טרנסג'נדר או לא, העיקר שלא יתחיל להרוס לעצמו את הילדות בגיל כל כך צעיר.
שאחלה שהיא עושה מה שטוב לה.
אין לי בעיה עם טרנסג'נדרים , אבל לפי דעתי גיל 10 זה באמת מוקדם אפילו אם הילד באמת מרגיש כמו המין השני. וגם מובן שצריך לעשות פרסומת לבגדי ילדים אבל לפי דעתי לא באמת כדאי להכניס ילדים לעסקי הדוגמנות מגיל צעיר כל כך... אפשר לעשות פרסומת שהבגדים מופיעים ועם שיר קליט או משהו
אנונימית
לבנות פה- אתן רוצות להגיד שבגיל 10 אתן לא ידעתן שאת בנות?
ולבנים- איך יכולתם לדעת שאתם בנים?
זה בטח היה לכם ממש מוזר כשאנשים פנו אליכם כאל בנים או כאל בנות.
ולבנים- איך יכולתם לדעת שאתם בנים?
זה בטח היה לכם ממש מוזר כשאנשים פנו אליכם כאל בנים או כאל בנות.
אנונימית
ms.jackson
בהקשר של קווירים, אין טיפול עובד שהופך אותם להטרוסקסואלים.
בהקשר של טרנסקסואלים, יש טיפול שעוזר להם שנקרא "טיפול להתאמה מגדרית" (מכונה גם "ניתוח לשינוי מין").
וקווירים הם אנשים נורמליים לכל דבר.
בהקשר של קווירים, אין טיפול עובד שהופך אותם להטרוסקסואלים.
בהקשר של טרנסקסואלים, יש טיפול שעוזר להם שנקרא "טיפול להתאמה מגדרית" (מכונה גם "ניתוח לשינוי מין").
וקווירים הם אנשים נורמליים לכל דבר.
^^וואי אני בשוק שנולדתי כנקבה
בואו נשנה את זה כי אני אוהבת מכוניות! d:
בואו נשנה את זה כי אני אוהבת מכוניות! d:
^יש הבדל בין מגדר למין.
תחום עניין מסויים לא קובע את המגדר שלך.
תחום עניין מסויים לא קובע את המגדר שלך.
אנונימית
האנשים פה מתנהגים כאילו זה שהיא טרנסית בת 10 אומר שהיא עשתה ניתוחים והזריקה הורמונים
לא, היא לא, היא סהכ האריכה שיער, תרגיעו
לא, היא לא, היא סהכ האריכה שיער, תרגיעו
^^ונאמר אמן
התעללות בילדים
ילד בן 10? מה?
שילך לבנות ארמונות מחול
שילך לבנות ארמונות מחול
מוגזם לגמרי ולא בסדר בשום צורה
מה טרנסג'נדר בגיל הזה, לאנושמת
למה זה לא בסדר?
לכל הבנות הסיסג'נדריות בתגובות- כשאתן הייתן בנות 10 אנשים חשבו שזה מובן מאליו שאתן מזדהות כבנות רק בגלל שאתן נולדתן נקבות. כאשר היה ברור שצריך לפנות אליכן כאל בנותן, כאשר נכנסתם לשירותי הנשים בבית ספר או כאשר "ביקשתן" להזדהות כנשים בלי אפילו לבקש אף אחד לא אמר "אוי, למה הן מתעסקות עם המגדר שלהן בגיל כל כך צעיר." זה היה מובן מאליו שמגיע לכן שיכבדו אתכן. (אותו הדבר גם אצל הבנים הסיסג'נדרים)
אז למה כשילד צעיר, שנולד נקבה במקרה מתנהג בצורה כל כך טבעית, זה פתאום לא לגילו?
התשובות של אנשים פה ממש דוחות.
ילדים טרנסים קיימים. למען האמת, רוב הטרנסים מבינים שמשהו "לא בסדר" איתם כבר בגיל מאוד צעיר.
הוא אמר בפירוש שהוא רוצה שיפנו אליו בלשון פנייה מסוימת. אם הוא אוהב לקצר את השיער שלו אין שום סיבה בעולם למנוע את ממנה.
סביר להניח שאם לא היו נותנים לו לבטא את עצמו באופן המגדרי שהוא מבקש הוא היה סובל מדיספוריה מגדרית הרבה יותר חמורה. אם ימנעו ממנו להזדהות עם מגדר שלא תואם לו זה יכול לפגוע מאוד בבריאות הנפשית שלו וזה מהווה טראומה להרבה מאוד אנשים על הקשת הטראנסית.
אם יום אחד היא תגיד שהוא רוצה להיות בת, אז הוא יכול להיות בת. אין שום דבר שמונע את זה ממנו, כל עוד זה עושה לו טוב.
לא ברור לי למה זה מפתיע כל כך הרבה אנשים שיש ילדים שמבינים את המגדר שלהם בגיל צעיר, בדיוק כמוכם.
לכל הבנות הסיסג'נדריות בתגובות- כשאתן הייתן בנות 10 אנשים חשבו שזה מובן מאליו שאתן מזדהות כבנות רק בגלל שאתן נולדתן נקבות. כאשר היה ברור שצריך לפנות אליכן כאל בנותן, כאשר נכנסתם לשירותי הנשים בבית ספר או כאשר "ביקשתן" להזדהות כנשים בלי אפילו לבקש אף אחד לא אמר "אוי, למה הן מתעסקות עם המגדר שלהן בגיל כל כך צעיר." זה היה מובן מאליו שמגיע לכן שיכבדו אתכן. (אותו הדבר גם אצל הבנים הסיסג'נדרים)
אז למה כשילד צעיר, שנולד נקבה במקרה מתנהג בצורה כל כך טבעית, זה פתאום לא לגילו?
התשובות של אנשים פה ממש דוחות.
ילדים טרנסים קיימים. למען האמת, רוב הטרנסים מבינים שמשהו "לא בסדר" איתם כבר בגיל מאוד צעיר.
הוא אמר בפירוש שהוא רוצה שיפנו אליו בלשון פנייה מסוימת. אם הוא אוהב לקצר את השיער שלו אין שום סיבה בעולם למנוע את ממנה.
סביר להניח שאם לא היו נותנים לו לבטא את עצמו באופן המגדרי שהוא מבקש הוא היה סובל מדיספוריה מגדרית הרבה יותר חמורה. אם ימנעו ממנו להזדהות עם מגדר שלא תואם לו זה יכול לפגוע מאוד בבריאות הנפשית שלו וזה מהווה טראומה להרבה מאוד אנשים על הקשת הטראנסית.
אם יום אחד היא תגיד שהוא רוצה להיות בת, אז הוא יכול להיות בת. אין שום דבר שמונע את זה ממנו, כל עוד זה עושה לו טוב.
לא ברור לי למה זה מפתיע כל כך הרבה אנשים שיש ילדים שמבינים את המגדר שלהם בגיל צעיר, בדיוק כמוכם.
אנונימית
אם יש פה בעיה זה שהוא מדגמן.
זה יכול לפגוע בו בעתיד.
זה יכול לפגוע בו בעתיד.
אנונימית
כל אלה שאומרים שזה מוקדם מדי. זה לא מוקדם. תאמינו לי שיודעים את זה מגיל הרבה יותר קטן. השאלה היא מתי עושים את המהלך. אצל כל אחד ההבנה וההחלטה באה בגילאים שונים.
^^^קוראים לזה "ברירת מחדל".
לאיזה שירותים את רוצה שנלך?
יש שני סוגים של שירותים את יודעת (אוקי שלושה, אבל נכים זה לא מגדר)
לאיזה שירותים את רוצה שנלך?
יש שני סוגים של שירותים את יודעת (אוקי שלושה, אבל נכים זה לא מגדר)
אנונימית
כמו שאתם.ן מודעים.ות בגיל 10 שהייתם.ן בן/בת ככה גם טרנסים וטרנסיות יודעים ויודעות
dark angel אתה אומר טרנסגנדרים חולים בראש ואני מסתכל בפרופיל שלך
אתה חולה בראש?
אתה חולה בראש?
מוקדם מאוד ומיותר הרבה יותר.
כשהייתי בן 10, עדיין הייתי חזק במחשבים אך לא הייתה לי מודעות עצמית בכלל.
קורה שילדים מוצאים את עצמם לובשים בגדים של המין ההפוך, זו לא סיבה להרחיק לכת בדבר שבעתיד עלול להתחרט, כמה שזה תקול.
כשהייתי בן 10, עדיין הייתי חזק במחשבים אך לא הייתה לי מודעות עצמית בכלל.
קורה שילדים מוצאים את עצמם לובשים בגדים של המין ההפוך, זו לא סיבה להרחיק לכת בדבר שבעתיד עלול להתחרט, כמה שזה תקול.
בגיל 10 אני דיי בטוח שהוא לא באמת רוצה את זה ובוא סתם עושה את זה בשביל פירסום ושידברו עליו, לא שיש לי בעיה עם טרנסים אבל זה דבילי והוא מפגר
אני מה אתם מפגרים זה פייק ניוז
וואו כל הכבוד לו
זה לא פייק ניוז קוף איש עסקים מה קשור
לא שמעתי עליו אבל אני לא חושבת שילד בן 10 צריך להחליט החלטה כזו בגיל נורא צעיר
עכשיו לא שיש לי בעיה עם טרנסים זה מהמם בעייני אבל גיל עשר זה גיל מידי קטן בשביל להחליט החלטה כזו לפי דעתי ילד בגיל כזה לא יודע מספיק מה זה טרנס ואיך זה יכול להשפיע על החיים שלו כי זה לקבל החלטה קשה מידי בגיל קטן מידי אני בכלל לא חושבת שצריך לדגמן בגיל כזה
עכשיו לא שיש לי בעיה עם טרנסים זה מהמם בעייני אבל גיל עשר זה גיל מידי קטן בשביל להחליט החלטה כזו לפי דעתי ילד בגיל כזה לא יודע מספיק מה זה טרנס ואיך זה יכול להשפיע על החיים שלו כי זה לקבל החלטה קשה מידי בגיל קטן מידי אני בכלל לא חושבת שצריך לדגמן בגיל כזה
אין לי בעיה שהוא דוגמן בגיל 10 יש לי בעיה עם זה שילדים קטנים מחליטים לעשות ניתוחים והחלטות משנות חיים משני צדדי הספקטרום במלוא מובן המילה. הייתי מעדיף שההורים שלו היו נותנים לו לעשות את זה קצת אחרי גיל 20 כשכל ההורמונים נרגעו, כי מה לעשות, מלא ילדים כבר מגיל ההתבגרות מקבלים בעיות נפשיות, ולעשות החלטות כאלו בגיל שאתה בקושי בכיתה ד זה לא אחראי בכלל
בושה, אכזבה לאנושות. העולם נדפק
אוי ואבוי.
ילד בן 10 טרנס?? אין לו הורמונים עוד לא התחיל את גיל ההתבגרות ואת ההורמונים שיוצאים הוא לא יכול לדעת שהוא טרנס
מרחמת עליו ועל ההורים שלו.
ילד בן 10 טרנס?? אין לו הורמונים עוד לא התחיל את גיל ההתבגרות ואת ההורמונים שיוצאים הוא לא יכול לדעת שהוא טרנס
מרחמת עליו ועל ההורים שלו.
העולם הזה דפוק
הוא בן פ@קינג 10
אני בטוח שההורים שלו חינכו אותו לחשוב ככה וזה אפילו לא הרצון שלו
הוא בן פ@קינג 10
אני בטוח שההורים שלו חינכו אותו לחשוב ככה וזה אפילו לא הרצון שלו
איכס מה הוא מבין מהחיים שלו נורא ואיום
אתה לא גואל את האנושות אתה גועל את האנושות
לא שמעתי עליו, לדעתי טרנסגנדרים הם מדהימים אבל לדעתי זה גיל קצת מוקדם
אבל אני לא אמא שלו אז לא יודעת כאילו.. החלטה שלו :)
אבל אני לא אמא שלו אז לא יודעת כאילו.. החלטה שלו :)
אנונימית
תועבה
נפלא
עוד לא התחיל את גיל ההתבגרות ולא רק שזורקים אותו לעולם הדוגמנות בגיל 10, זורקים אותו לשם במין השני.
עוד לא התחיל את גיל ההתבגרות ולא רק שזורקים אותו לעולם הדוגמנות בגיל 10, זורקים אותו לשם במין השני.
אנונימית
תשמעו
העובדה שהוא טרנס בן 10 לא אמורה לשנות כלום, עובדתית הוא לא יכול לעשות שום ניתוחים ורק רוצה שיפנו אליו בלשון פנייה שהוא מרגיש איתה בנוח
תכבדו את זה. אם זה יישאר ככה, על הכיפאק שיהנה לו, אם זה לא- זה גם בסדר. תנו לו להתנסות, לגלות את עצמך בגיל צעיר זה חשוב וימנע דפקות בעתיד.
אגב, לשאלה- אני לא חושב שאמורים להיות דוגמנים בגיל הזה. זה יכול לגרום להערכה עצמית נמוכה
העובדה שהוא טרנס בן 10 לא אמורה לשנות כלום, עובדתית הוא לא יכול לעשות שום ניתוחים ורק רוצה שיפנו אליו בלשון פנייה שהוא מרגיש איתה בנוח
תכבדו את זה. אם זה יישאר ככה, על הכיפאק שיהנה לו, אם זה לא- זה גם בסדר. תנו לו להתנסות, לגלות את עצמך בגיל צעיר זה חשוב וימנע דפקות בעתיד.
אגב, לשאלה- אני לא חושב שאמורים להיות דוגמנים בגיל הזה. זה יכול לגרום להערכה עצמית נמוכה
גואל האנושות, רק אחוז קטן מאוד מהילדים הטרנסג'נדרים "משנים את דעתם" מאוחר יותר בחייהם, אז הטיעון שלך מוטעה.
ולכל השאר, אתם פאקינג הומופובים, החברה שלנו נראית כמו שהיא בגלל אנשים כמוכם, אני בכנות חושב שהעולם היה מקום טוב יותר אם לא הייתם קיימים.
לשואלת השאלה, אני מאחל לילד בהצלחה.
מינוסים עושים לי נעים, קדימה!
ולכל השאר, אתם פאקינג הומופובים, החברה שלנו נראית כמו שהיא בגלל אנשים כמוכם, אני בכנות חושב שהעולם היה מקום טוב יותר אם לא הייתם קיימים.
לשואלת השאלה, אני מאחל לילד בהצלחה.
מינוסים עושים לי נעים, קדימה!
כולם פה מתייחסים לקטע של הטרנס אבל אני היחידי שמנסה לעכל שיש דוגמנים בגיל הזה?
דעתי שאי אפשר לדעת בגיל הזה, פשוט מוקדם מדי
דעתי שאי אפשר לדעת בגיל הזה, פשוט מוקדם מדי
^^מסכימה
לא שמעתי עליו
איך קוראים לו?
לא שמעתי עליו
איך קוראים לו?
לכל אלה שאומרים שהוא יכול לדעת אם הוא טרנסג'נדר או לא , הוא באמת יכול. אבל הוא גם יכול שלא בגיל הזה. והילד יכול באמת להתבלבל מאוד בקלות ותמיד לוקח זמן להבין את עצמך.
אנונימית
שיש לו הורים מזעזעים
החבר הכי טוב שלי גבר טרנס ואנחנו חברים כבר יותר מ3 שנים (הוא בן 16, הכרתי אותו כבת בהתחלה), להבין שאתה טרנס בגיל 10 זה סבבה כל עוד הוא לא משתמש בהורמונים ולא עושה כלום שהוא בלתי הפיך, כי זה גיל שהוא עוד גדל ומבין מי הוא כבן אדם, ויש סיכוי גדול שהוא יגלה שהוא לא טרנס בעתיד
טרנס בגיל 10? אוי ואבוי מה ההורים שלו עשו לו
הידעתם? לחבר'ה שמגיבים כאן שגיל 10 הוא גיל מוקדם מדי "להחליט", לא הייתה זהות מגדרית עד גיל 18, וכל אחד ואחד מהם השתמש בלשון פנייה ניטרלית מגיל שנתיים עד אז.
לשאלה: כאילו מצד אחד נחמד שטראנסג'נדר מדגמן, אבל מצד שני, זה לא גיל מוקדם מדי בשביל להיכנס לעולם הזה? לפי מה ששמעתי עולם הדוגמנות הוא עולם די אכזרי. מקווה שהוא בסדר ושההורים שלו מתייחסים אליו בצורה טובה ולא מנצלים אותו.
לשאלה: כאילו מצד אחד נחמד שטראנסג'נדר מדגמן, אבל מצד שני, זה לא גיל מוקדם מדי בשביל להיכנס לעולם הזה? לפי מה ששמעתי עולם הדוגמנות הוא עולם די אכזרי. מקווה שהוא בסדר ושההורים שלו מתייחסים אליו בצורה טובה ולא מנצלים אותו.
אנונימי
רגע אנשים לא מבינים פה משהו:
מגדר זה לא כמו נטייה מינית.
נטייה מינית (לסבית, הטרו, הומו וכו') אפשר לגלות רק כשאתה מתחיל להרגיש משיכה, שזה קורה בסביבות גיל ההתבגרות ובגלל זה אין ככ אנשים שמגדירים את עצמם כהומואים\לסביות\בי וכזה בגיל צעיר.
לעומת זאת, מגדר (טרנס, נונבינארי וכו') זה ליטרלי איך אתה מרגיש בתוך הגוף שלך. הזהות שלך. זה משהו שחווים מהרגע שאתה יכול לזכור- אבל אנשים עם התאמה למגדר הביולוגי שלהם לא מבינים איך זה מרגיש מהצד השני. זה ליטרלי להרגיש שהגוף שלך לא נכון, שיש טעות. מרגישים את הדברים האלה מהגיל הכי צעיר. העניין הוא שאין הרבה ילדים בגיל הזה שמבינים מה זה, ולא יודעים שיש לזה שם, אז גם עליהם אתם שומעים לרוב בגילים מאוחרים יותר. אם הילד הזה הצליח להבין את זה בגיל 10- נהדר. יופי לו.
פחות אהבתי את הדוגמנות בגיל הזה- אבל בחירה שלו.
מגדר זה לא כמו נטייה מינית.
נטייה מינית (לסבית, הטרו, הומו וכו') אפשר לגלות רק כשאתה מתחיל להרגיש משיכה, שזה קורה בסביבות גיל ההתבגרות ובגלל זה אין ככ אנשים שמגדירים את עצמם כהומואים\לסביות\בי וכזה בגיל צעיר.
לעומת זאת, מגדר (טרנס, נונבינארי וכו') זה ליטרלי איך אתה מרגיש בתוך הגוף שלך. הזהות שלך. זה משהו שחווים מהרגע שאתה יכול לזכור- אבל אנשים עם התאמה למגדר הביולוגי שלהם לא מבינים איך זה מרגיש מהצד השני. זה ליטרלי להרגיש שהגוף שלך לא נכון, שיש טעות. מרגישים את הדברים האלה מהגיל הכי צעיר. העניין הוא שאין הרבה ילדים בגיל הזה שמבינים מה זה, ולא יודעים שיש לזה שם, אז גם עליהם אתם שומעים לרוב בגילים מאוחרים יותר. אם הילד הזה הצליח להבין את זה בגיל 10- נהדר. יופי לו.
פחות אהבתי את הדוגמנות בגיל הזה- אבל בחירה שלו.
מצחיק שנאמנים פה מוחקים לי תגובות עם תירוצים מטומטמים, ככה זה שאתה הקול השפוי ואומר מה שאתה חושב, זה כבר נהיה טרנד הלהטביות הזאת וכל בן אדם שני מגדיר את עצמו חד קרן או משהו.
לא כולם חייבים להסכים ולתמוך בזה.
ולגירית, אני כאן כדי להישאר אני ועוד הרבה שחס וחלילה לא תומכים בדבר הזה:)
לא כולם חייבים להסכים ולתמוך בזה.
ולגירית, אני כאן כדי להישאר אני ועוד הרבה שחס וחלילה לא תומכים בדבר הזה:)
בכיף שיעשה מה שבא לו
כן דחוף קישור
אנונימית
מה ה@ שלו?
אין לי בעיה עם זה שהוא דוגמן בגיל 10
אבל טרנסג'נדר! מה?! הוא רק בן 10
אבל טרנסג'נדר! מה?! הוא רק בן 10
אפשר קישור לאינסטגרם שלו?
הקשר להומו ולסבית זה שאני לא ידעתי מה זה הקהילה הגאה בגיל הזה
די חלאס ילד בכיתה ה הוא לא יודע מה ההגדרה של מין
כמו שאמרתי גם אני הרגשתי ככה בכיתה ה
עכשיו אני יודעת שזה היה מאוד טיפשי
אתם בעצם אומרים שאתם תתנו לילד בגיל הזה לעשות מה שהוא רוצה בגלל שככה הוא חושב שמתאים לא?
די הזוי מה שקורה כאן
די לקחת את זה אישית אין לנו בעיה עם הקהילה הבעיה היא שהוא ליטרלי בן 10
די חלאס ילד בכיתה ה הוא לא יודע מה ההגדרה של מין
כמו שאמרתי גם אני הרגשתי ככה בכיתה ה
עכשיו אני יודעת שזה היה מאוד טיפשי
אתם בעצם אומרים שאתם תתנו לילד בגיל הזה לעשות מה שהוא רוצה בגלל שככה הוא חושב שמתאים לא?
די הזוי מה שקורה כאן
די לקחת את זה אישית אין לנו בעיה עם הקהילה הבעיה היא שהוא ליטרלי בן 10
אנונימית
וגם אני אומרת שיכול להיות ילד טרנס
אבל אני לא אתייחס לזה ברצינות בכלל
ואני יודעת שהוא כנראה גם לא יחשוב ככה להמשך חייו כי אנשים משתנים פשוט המון ואל תנסו להתכחש
אבל אני לא אתייחס לזה ברצינות בכלל
ואני יודעת שהוא כנראה גם לא יחשוב ככה להמשך חייו כי אנשים משתנים פשוט המון ואל תנסו להתכחש
אנונימית
וואו אנשים פה הורגים אותי מצחוקק
אתם באמת חושבים שאנשים בוחרים בנטייה המינית שלהם?כי לדעתי הומואים באיראן היו מתים להיות סטרייטים
אתם באמת חושבים שאנשים בוחרים בנטייה המינית שלהם?כי לדעתי הומואים באיראן היו מתים להיות סטרייטים
^^זה ששניהם חלק מהקהילה הגאה לא הופך אותם לקשורים חוץ מזה. הקהילה הגאה היא קהילה של אנשים שונים מבחינת משיכה מינית או מגדר. אבל זה לא אומר שמגדר ומין הם אותו דבר.
זהות מגדרית קיימת פחות או יותר ממתי שאת/ה נולד/ת, משיכה מינית קצת אחר כך.
בטח שאתן לילד שלי לחיות איך שהוא מרגיש. בטח שאעשה הכל כדי שהילד שלי לא יחווה חוויות קשות ולא נעימות בגלל הזהות המגדרית שלו. איזה הורה אחראי יאפשר כזה דבר?
אני לא לוקח שום דבר כאן אישית.
ואל תגידי שאת תומכת בקהילה הגאה אם את מקבלת רק חלק ממנה.
ולפי מה את אומרת שכנראה שהוא ישתנה? מה גורם לך להיות כל כך בטוחה?
ונניח שהוא ישתנה, מה הבעיה בלגרום לו להרגיש טוב עם מי שהוא עכשיו?
זהות מגדרית קיימת פחות או יותר ממתי שאת/ה נולד/ת, משיכה מינית קצת אחר כך.
בטח שאתן לילד שלי לחיות איך שהוא מרגיש. בטח שאעשה הכל כדי שהילד שלי לא יחווה חוויות קשות ולא נעימות בגלל הזהות המגדרית שלו. איזה הורה אחראי יאפשר כזה דבר?
אני לא לוקח שום דבר כאן אישית.
ואל תגידי שאת תומכת בקהילה הגאה אם את מקבלת רק חלק ממנה.
ולפי מה את אומרת שכנראה שהוא ישתנה? מה גורם לך להיות כל כך בטוחה?
ונניח שהוא ישתנה, מה הבעיה בלגרום לו להרגיש טוב עם מי שהוא עכשיו?
אנונימי
אתה מאמין שילד בן עשר מסוגל להרגיש א ההרגשה הזאת ועוד לפרש אותה נכון?
אני לא.
אני לא.
אנונימית
די שואלת השאלה לוקחת את זה אישית
קודם כל ילד בגיל 10 מדגמן זה כבר לא כזה רציני
דבר שני למה הוא טרנס בגיל הזה
לא שיש לי בעיה עם הקהילה הגאה, אני תומכת והכל אבל אני בגיל 10 לא ידעתי מה זה הומו או לסבית
אני בגיל הזה גם לפעמים הרגשתי כמו בן אבל זה עבר ממש ממש מהר
וגם הוא ילד קטן, ילדים בגילו אף פעם לא יודעים מה הם מרגישים
אז יכול להיות שהוא הרגיש כמו אישה קצת וזהו
אני חושבת שאפשר להתייחס רציני למישהו שהוא טרנס רק בגיל 13 וחצי פלוס כזה
בגיל 12 גם עדיין אין להם מושג לגבי עצמם
וגם יש כאלו שלא רציניים ב13 וחצי
קיצור ממש מיותר שהוא מכריז על זה שהוא הרגיש לכמה דקות כמו אישה לפי דעתי
אנ מזכירה שאני תומכת בקהילה ואני אפילו חלק ממנה(לא משהו מוכר כל כך אבל גם)
קודם כל ילד בגיל 10 מדגמן זה כבר לא כזה רציני
דבר שני למה הוא טרנס בגיל הזה
לא שיש לי בעיה עם הקהילה הגאה, אני תומכת והכל אבל אני בגיל 10 לא ידעתי מה זה הומו או לסבית
אני בגיל הזה גם לפעמים הרגשתי כמו בן אבל זה עבר ממש ממש מהר
וגם הוא ילד קטן, ילדים בגילו אף פעם לא יודעים מה הם מרגישים
אז יכול להיות שהוא הרגיש כמו אישה קצת וזהו
אני חושבת שאפשר להתייחס רציני למישהו שהוא טרנס רק בגיל 13 וחצי פלוס כזה
בגיל 12 גם עדיין אין להם מושג לגבי עצמם
וגם יש כאלו שלא רציניים ב13 וחצי
קיצור ממש מיותר שהוא מכריז על זה שהוא הרגיש לכמה דקות כמו אישה לפי דעתי
אנ מזכירה שאני תומכת בקהילה ואני אפילו חלק ממנה(לא משהו מוכר כל כך אבל גם)
אנונימית
^זהות מגדרית מתפתחת מגיל צעיר מאוד. משהו בסביבות גיל שנתיים... מה הקשר להומו ולסבית? מה הקשר למין?
למה הכל בשבילכם זה סקס?
זו בסך הכל זהות מגדרית. לכולנו יש אותה, ולכולנו יש אותה מגיל צעיר מאוד.
אם את בעבר "הרגשת כמו בן" וזה עבר לך, יופי. מזל טוב. את לא טראנסג'נדרית. איך זה מבטל את העובדה שזהות מגדרית שלא תואמת את המין שלך יכולה להתקיים מהרגע שיש לך שכל?
להגיד שלא יכולים להיות ילדים טראנסג'נדרים זה לא להבין את הבסיס של מה זה מגדר.
למה הכל בשבילכם זה סקס?
זו בסך הכל זהות מגדרית. לכולנו יש אותה, ולכולנו יש אותה מגיל צעיר מאוד.
אם את בעבר "הרגשת כמו בן" וזה עבר לך, יופי. מזל טוב. את לא טראנסג'נדרית. איך זה מבטל את העובדה שזהות מגדרית שלא תואמת את המין שלך יכולה להתקיים מהרגע שיש לך שכל?
להגיד שלא יכולים להיות ילדים טראנסג'נדרים זה לא להבין את הבסיס של מה זה מגדר.
אנונימי
לא אמרתי שהם אותו הדבר מעולם אמרתי שלא היה לי מושג מה זה הקהילה הגאה בגיל הזה אל תכניס לי מילים לפה,
אתה אומר שאני לא תומכת בגלל שאני לא מקבלת ילדים קטנים?
אני אמרתי שאני מבינה שיכול להיות שהוא מרגיש כמו בת, אני פשוט לא אתייחס לזה ברצינות
אתה יכול באמת להגיד לי שאתה חושב שהחלטות של ילדים קטנים זה דבר החלטי?
בולשיט
בן אדם בוגר שיודע שהוא מרגיש כמו אישה או יודע שהוא נמשך רק לגברים אין לי שום בעיה כי הוא עבר דברים בחיים וההחלטה שלו יותר משמעותית
יש הבדל בין לא תומכת לבין לא מתייחסת לזה ברצינות
ואתה לא מכיר אותי אז אתה מבסס את הדעה שלך שאני לא תומכת לפי אחת מהדעות שלי
וואו
קודם כל שאני כמו שאמרתי חלק מהקהילה הגאה רק סוג שאנשים לא מכירים כל כך
דבר שני שאולי בגלל שאתה שופט אותי מוקדם מידי אתה לא יודע שאני עומדת בשביל החברות שלי שהן מהקהילה הגאה
אתה אומר שאני לא תומכת בגלל שאני לא מקבלת ילדים קטנים?
אני אמרתי שאני מבינה שיכול להיות שהוא מרגיש כמו בת, אני פשוט לא אתייחס לזה ברצינות
אתה יכול באמת להגיד לי שאתה חושב שהחלטות של ילדים קטנים זה דבר החלטי?
בולשיט
בן אדם בוגר שיודע שהוא מרגיש כמו אישה או יודע שהוא נמשך רק לגברים אין לי שום בעיה כי הוא עבר דברים בחיים וההחלטה שלו יותר משמעותית
יש הבדל בין לא תומכת לבין לא מתייחסת לזה ברצינות
ואתה לא מכיר אותי אז אתה מבסס את הדעה שלך שאני לא תומכת לפי אחת מהדעות שלי
וואו
קודם כל שאני כמו שאמרתי חלק מהקהילה הגאה רק סוג שאנשים לא מכירים כל כך
דבר שני שאולי בגלל שאתה שופט אותי מוקדם מידי אתה לא יודע שאני עומדת בשביל החברות שלי שהן מהקהילה הגאה
אנונימית
^אז מה הקשר לקהילה הגאה?
לא צריך לדעת מה זו הקהילה הגאה בשביל להיות טראנסג'נדר, זו זהות מולדת.
זו לא החלטה. זו עובדה. נולדים עם זה. ואת צריכה לקחת אותה ברצינות כמו שתקחי ילד סיסג'נדר ברצינות.
מגדר זה לא קטע של להט"ב, זה קטע של בני אדם. הקטע של להט"ב מתחיל כשאנשים בורים לא מוכנים לקבל את המציאות שלאנשים מסויימים אין זהות מגדרית שתואמת למין שלהם.
וואו, איך אני מעז לבחון את הדעות שלך לפי הדעות שלך. איזו מין מפלצת אני.
להיות חלק מהקהילה הגאה לא אומר שאתה יכול לא לתמוך בחלק ממנה. ככה גם להיות חבר/ה של מישהו מהקהילה.
יש שפע של הומואים לסביות וביסקסואליים שהם טראנספובים.
באופן מפתיע, הדרך היחידה לדעת מהן הדעות שלך, היא להקשיב לדעות שלך.
אני יודע אני יודע, הטלתי פצצה. קחי כמה דקות לעכל.
לא צריך לדעת מה זו הקהילה הגאה בשביל להיות טראנסג'נדר, זו זהות מולדת.
זו לא החלטה. זו עובדה. נולדים עם זה. ואת צריכה לקחת אותה ברצינות כמו שתקחי ילד סיסג'נדר ברצינות.
מגדר זה לא קטע של להט"ב, זה קטע של בני אדם. הקטע של להט"ב מתחיל כשאנשים בורים לא מוכנים לקבל את המציאות שלאנשים מסויימים אין זהות מגדרית שתואמת למין שלהם.
וואו, איך אני מעז לבחון את הדעות שלך לפי הדעות שלך. איזו מין מפלצת אני.
להיות חלק מהקהילה הגאה לא אומר שאתה יכול לא לתמוך בחלק ממנה. ככה גם להיות חבר/ה של מישהו מהקהילה.
יש שפע של הומואים לסביות וביסקסואליים שהם טראנספובים.
באופן מפתיע, הדרך היחידה לדעת מהן הדעות שלך, היא להקשיב לדעות שלך.
אני יודע אני יודע, הטלתי פצצה. קחי כמה דקות לעכל.
אנונימי
איך הוא נראה?
אנונימית
טוב קיצור אתה פשוט מאמין שגם ילדים קטנים יכולים להחליט מה הם רוצים בשביל עצמם
אני לא מאמינה ככה, אתה כמובן מוזמן לשפוט אבל כן אם הייתי לי ילד טרנס הייתי אומרת לו שזה בסדר והוא לגמרי רגיל, אם היה עובד נניח איזה חודשיים הייתי רק מבינה שהוא באמת מרגיש ככה
אני גם אומרת את זה בגלל שאני לא מכירה את הילד ומההיכרות שלי מילדים בגיל הזה הם לא החלטיים
אתה מוזמן לחשוב שילדים בגיל הזה יכולים להחליט בשביל עצמם
כמו שאמרתי אני לא נגד איך שהוא מגדיר את עצמו
אני פשוט חושבת שהוא עדיין לא בוגר מספיק בשביל להחליט
וכל מי שאומרים כאן שנולדים עם זה והכל
אני כבר כתבתי ובגיל שלו אני ממש רציתי להיות בן אבל התבגרתי והבנתי שזה משהו אחר בכלל
אני חושבת שאחת הסיבות שהוא ירגיש ככה זה בגלל ההגדרה של נשי וגברי
ילדים בגיל הזה חושבים שאם הם לא עושים משהו שמתאים למגדר שלהם אז הם לא שייכים
עד שהם גודלים ומבינים שזה התנהגות ולא בהחכרח רצון להיות המגדר השני
אני לא מאמינה ככה, אתה כמובן מוזמן לשפוט אבל כן אם הייתי לי ילד טרנס הייתי אומרת לו שזה בסדר והוא לגמרי רגיל, אם היה עובד נניח איזה חודשיים הייתי רק מבינה שהוא באמת מרגיש ככה
אני גם אומרת את זה בגלל שאני לא מכירה את הילד ומההיכרות שלי מילדים בגיל הזה הם לא החלטיים
אתה מוזמן לחשוב שילדים בגיל הזה יכולים להחליט בשביל עצמם
כמו שאמרתי אני לא נגד איך שהוא מגדיר את עצמו
אני פשוט חושבת שהוא עדיין לא בוגר מספיק בשביל להחליט
וכל מי שאומרים כאן שנולדים עם זה והכל
אני כבר כתבתי ובגיל שלו אני ממש רציתי להיות בן אבל התבגרתי והבנתי שזה משהו אחר בכלל
אני חושבת שאחת הסיבות שהוא ירגיש ככה זה בגלל ההגדרה של נשי וגברי
ילדים בגיל הזה חושבים שאם הם לא עושים משהו שמתאים למגדר שלהם אז הם לא שייכים
עד שהם גודלים ומבינים שזה התנהגות ולא בהחכרח רצון להיות המגדר השני
אנונימית
אבל זו לא החלטה. זה דבר שקיים להם במוח מאז שהם נולדים.
לרצות להיות בן לא בהכרח אומר להיות טראנס. להיות בן ולא להתאים לציפיות המגדריות ממך גם לא אומר להיות טראנס.
ילד שהוא טראנס ידע את זה ובתור הורה יש לך חובה לקבל אותו כמו שהוא (לדבר אליו בלשון הפנייה שלו, לתת לו ללבוש את הבגדים שגורמים לו להרגיש בנוח וכו').
אם את לא גבר טראנס היום, איזו סיבה יש לך לחשוב שמה שהרגשת אז זה מה שטראנסים מרגישים תמיד? אין לך שום דרך לדעת. את סתם מניחה בגלל חוויה אישית וזו טעות.
לרצות להיות בן לא בהכרח אומר להיות טראנס. להיות בן ולא להתאים לציפיות המגדריות ממך גם לא אומר להיות טראנס.
ילד שהוא טראנס ידע את זה ובתור הורה יש לך חובה לקבל אותו כמו שהוא (לדבר אליו בלשון הפנייה שלו, לתת לו ללבוש את הבגדים שגורמים לו להרגיש בנוח וכו').
אם את לא גבר טראנס היום, איזו סיבה יש לך לחשוב שמה שהרגשת אז זה מה שטראנסים מרגישים תמיד? אין לך שום דרך לדעת. את סתם מניחה בגלל חוויה אישית וזו טעות.
אנונימי
לא בהכרח ידע את זה
תלוי באיזה גיל
אם אתה בן אדם נורמאלי אתה אמור להסכים שילדים קטנים לא מבינים משמעויות בדרך כלל
הוא יכול להרגיש שהוא רוצה לעשות דברים שנחשבים נשיים
לעשות דברים נשיים ולהיות אישה זה דברים שונים לחלוטין זה למה אני אומרת שיכול מאוד להיות שהוא מבלבל בין הדברים
אף פעם לא אמרתי שאני יודעת איך טראנסים מרגישים
אבל אני יודעת את הבלבול בין שתי הדברים
עד היום אני עושה דברים שנחשבים בעיניי החברה בתור דברים גבריים
זה למה אני פשוט חושבת שרק כשהוא יגדל עוד כמה שנים אני אכבד את ההחלטה שלו כשהוא ידע לעשות הפרדה
באמת יכול להיות שהוא לתמיד יהיה טראנס
לעולם לא פסלתי את האפשרות הזאת
אבל זה כמו נניח בשאלה אמריקאית לתת מישהו חצי מהתשובות ואז הוא בטוח בתשובה מסויימת ואחרי כמה זמן נותנים לו את שאר האפשרויות והוא רואה שהתשובה הנכונה היא לא בהכרח מה שהוא חשב
תלוי באיזה גיל
אם אתה בן אדם נורמאלי אתה אמור להסכים שילדים קטנים לא מבינים משמעויות בדרך כלל
הוא יכול להרגיש שהוא רוצה לעשות דברים שנחשבים נשיים
לעשות דברים נשיים ולהיות אישה זה דברים שונים לחלוטין זה למה אני אומרת שיכול מאוד להיות שהוא מבלבל בין הדברים
אף פעם לא אמרתי שאני יודעת איך טראנסים מרגישים
אבל אני יודעת את הבלבול בין שתי הדברים
עד היום אני עושה דברים שנחשבים בעיניי החברה בתור דברים גבריים
זה למה אני פשוט חושבת שרק כשהוא יגדל עוד כמה שנים אני אכבד את ההחלטה שלו כשהוא ידע לעשות הפרדה
באמת יכול להיות שהוא לתמיד יהיה טראנס
לעולם לא פסלתי את האפשרות הזאת
אבל זה כמו נניח בשאלה אמריקאית לתת מישהו חצי מהתשובות ואז הוא בטוח בתשובה מסויימת ואחרי כמה זמן נותנים לו את שאר האפשרויות והוא רואה שהתשובה הנכונה היא לא בהכרח מה שהוא חשב
אנונימית
שואלת השאלה לא ממש חכמה, את יוצאת על אנשים ככה כנראה כי את גם רוצה להיות טרנס או שאת כבר טרנס או הומו לסבית וכל הדברים האלה.
בן עשר לא יודע מה הוא בכלל ובטח ובטח שלא צריך להכניס אותו לקריירה כזאת בגיל שעוד אין לו מודעות עצמית. ההורים שלו בטח עושים עליו קופה ואין להם נפש.
אין לדוגמנות גיל.
יש למישהו תמונות שלו???
אנונימית
זה מוקדם מדי להיות דוגמן בגיל כזה, הוא צעיר מדי בשביל זה.
"אין לדוגמנות גיל" תגיד את זה בזמן שתראה בן 10 מבזבז את הילדות שלו ובגיל 20 יתמכר לסמים ואלכוהול כי הוא יבין מה ההורים שלו עשו לו. דוגמנות זה עולם חרא, תחקור את הנושא אני לא הולך להסביר למה. להכניס ילד בן 10 למסלול הזה, זה להראות שיש לך רעל בעיניים ושכל מה שמעניין אותך זה כסף. ההורים שלו צריכים להתבייש בעצמם
שתעשה מה שעושה לה טוב
מזעזע לדעתי.
ילד בן 10 לא צריך להיות טראנסגנדר אני מאמין שזה צעד של ההורים והוא פשוט מגעיל
ילד בן 10 לא צריך להיות טראנסגנדר אני מאמין שזה צעד של ההורים והוא פשוט מגעיל
כןכןכן
מי שלא טרנס , לא יבין ..אפשר לדעת בגיל 10 את זה.. כמו שבגיל 10 מישהיא שנולדה בגוף של ילדה יכולה להחליט שהיא ילדה..
מי שטרנס יודע שלא...
מי שטרנס יודע שלא...
דעתי שעכשיו העולם עושה סיפור על זה שילד בן 10 טראנסג'נדר רק בגלל שלקחו אותו לדגמן כאילו עזבו תילד בשקט אסור לילדים לדגמן יש פדופילים
שואלת השאלה בגלל אנשים כמוך העולם נדפק. ולשאלה זה ממש הזוי ואני באמת איבדתי כל טיפת תקווה שהייתה לי כלפי האנושות
חוץ מזה שהסיבה היחידה שאני אומרת אני לא אתייחס אל זה ברצינות זה נטו בגלל הגיל שלו ואני לא מתייחסת ברצינות להחלטות של אף ילד בגיל הזה
אנונימית
לדעתי זה מטומטם. אין לי בעיה עם טראנסג'נדרים אבל זה פשוט מטומטם. הוא יודע בכלל מה זה טראנסג'נדר??
ועוד דוגמן??? הוא בן 10 איזה פדופיל בדיוק יחשוב על ילד בן 10 כדוגמן??
ועוד דוגמן??? הוא בן 10 איזה פדופיל בדיוק יחשוב על ילד בן 10 כדוגמן??
זה מדהים.
ילד/ה בני 10 זה וואו. ועוד יותר ככ מקסים גם שמקבלים אותם.
ילד/ה בני 10 זה וואו. ועוד יותר ככ מקסים גם שמקבלים אותם.
^^^
ולכן אתה לא צריך ישר להחחליט מה המגדר שלך על םי מין פיזולוגי, או להחליט ששתתחתן עם בת
ולכן אתה לא צריך ישר להחחליט מה המגדר שלך על םי מין פיזולוגי, או להחליט ששתתחתן עם בת
היי לכולם כאן אורית ממרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, מה שאנחנו עושים זה מגיבים במקומות שאומרים בהם דברים נגד קהילת הלהט"ב ומנסים קצת לשפר את העולם :)
רציתי להגיד שאולי המילה "טרנסג'נדר" נשמעת קצת מחייבת וכבדה לגיל עשר, אבל זה לא אומר שהוא עשה ניתוחים או לקח הורמונים וכאלה. זה אומר רק שההורים שלו נותנים לו להרגיש בנוח ולזרום עם ההרגשה המגדרית שלו. לא עדיף שיהיה במצוקה ויכריחו אותו להיות הפוך מכפי שהוא מרגיש, נכון?
אז ההתייחסות לזה שילד בן 10 דוגמן זה משהו אחד וכל אחד יכול לחשוב על זה מה שהוא רוצה, אבל עם הרגשה מגדרית פנימית של ילד לא כדאי ללכת ראש בראש. שיתבטא איך שהוא רוצה וכשיהיה גדול ייתחזק עם זה או שלא: כל אחד יכול להזדהות ולהתנהג לפי ההרגשה שלו ויכול לחיות במגדר שנוח לו או בנטייה שלו. זה עולם חופשי.
חשוב לי להזמין את כל מי שנפגעו מלהט"בפוביה או בריונות ברשת לשלוח לנו הודעה - נשמח להקשיב לכם ולעזור אם תרצו ❤❤
רציתי להגיד שאולי המילה "טרנסג'נדר" נשמעת קצת מחייבת וכבדה לגיל עשר, אבל זה לא אומר שהוא עשה ניתוחים או לקח הורמונים וכאלה. זה אומר רק שההורים שלו נותנים לו להרגיש בנוח ולזרום עם ההרגשה המגדרית שלו. לא עדיף שיהיה במצוקה ויכריחו אותו להיות הפוך מכפי שהוא מרגיש, נכון?
אז ההתייחסות לזה שילד בן 10 דוגמן זה משהו אחד וכל אחד יכול לחשוב על זה מה שהוא רוצה, אבל עם הרגשה מגדרית פנימית של ילד לא כדאי ללכת ראש בראש. שיתבטא איך שהוא רוצה וכשיהיה גדול ייתחזק עם זה או שלא: כל אחד יכול להזדהות ולהתנהג לפי ההרגשה שלו ויכול לחיות במגדר שנוח לו או בנטייה שלו. זה עולם חופשי.
חשוב לי להזמין את כל מי שנפגעו מלהט"בפוביה או בריונות ברשת לשלוח לנו הודעה - נשמח להקשיב לכם ולעזור אם תרצו ❤❤
^מרכז הדיווח שלום!
ילד בן 10 לא יכול לקבל החלטות כאלה.
הוא לא התחיל את גיל ההתבגרות כלל ואין לו הורמונים והוא לא יכול לדעת.
בנוסף בשביל מה להכניס לילדים את עולם הלהטב והמיניות? זה לא הזמן!
למה להתחיל לתת להם לחשוב על זה
זה לא רלוונטי להם הם צריכים לשחק ולא לחשוב אם הם טרנס הומו או לסבית.
ילד בן 10 לא יכול לקבל החלטות כאלה.
הוא לא התחיל את גיל ההתבגרות כלל ואין לו הורמונים והוא לא יכול לדעת.
בנוסף בשביל מה להכניס לילדים את עולם הלהטב והמיניות? זה לא הזמן!
למה להתחיל לתת להם לחשוב על זה
זה לא רלוונטי להם הם צריכים לשחק ולא לחשוב אם הם טרנס הומו או לסבית.
^איך תמיד אני רואה אנשים שמתמרמרים על התגובות של "מרכז הדיווח".
הוא יכול לדעת.
אין קשר בין טרנסג'נדריות ומיניות.
מגדר הוא דבר מאוד רלוונטי, גם בגילאים צעירים.
הוא יכול לדעת.
אין קשר בין טרנסג'נדריות ומיניות.
מגדר הוא דבר מאוד רלוונטי, גם בגילאים צעירים.
באותו הנושא: