התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני מאוהב במישהי שדיברתי איתה דרך הווצאפ כמה ימים?

אני כל היום חושב עליה לא מפסיק וכל שניה נכנס לבדוק אם היא שלחה לי הודעה וכשהיא שולחת אני כלכך נרגש
19 באוגוסט 2022, 21:09
התאהבותהתחלותהידלקותקראשרומנטיקה    
2 תשובות
מאוהב זו מילה גדולה אבל קראש בטח
פ
פיטמה
הגיוני
Bored.Girl
באותו הנושא:
הגיוני שאני מאוהב במישהי...
הגיוני שאני מאוהבת במישהי שאני מכירה חודש?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שהוא הומו בזמן שיש לי חבר?
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי שלא פגשתי?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
הגיוני שאני מאוהב במישהי אבל מפחד שתהיה לי חָבֵרָה?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אבל אני לא רוצה חבר?
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי שהיא לא הטעם שלי?
הגיוני שאני מאוהב במישהי רק מלראות אותה?
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי שמעולם לא ראיתי?
הגיוני שאני מאוהב במישהי מעצם המחשבה שהיא מאוהבת בי בהתחלה לא היה לי אליה כלום?