5 תשובות
כן כן יהיה טוב
נכון, רק אל תכנסי בטעות לכפר ערבי כי וויז לא מתחשב בזה.
כן אין לך מה לדאוג
כן אבל תבדקי לפני את כל המסלול שאת לא נכנסת למקומות מסוכנים ועדיף להימנע ממקומות שאין בהם אף אחד שיכול לעזור לך (נגיד בית חולים למקרה שקורה משהו או משטרה או בכללי אנשים)
שואל השאלה:
וואי תודה חברים
וואי תודה חברים
אנונימית
באותו הנושא: