18 תשובות
אני לא אהבתי
לא אהבתי
ממש יפה
זה כזה קצת צפוי אבל כן קראתי את שלושתם ברצף
כן
כן זה ממש יפה
כן זה חמוד וקצר
זה חמוד והכול אבל קצת משעמם לדעתי
אם אתה רוצה אוכל לתת המלצות לקומיקסים להט"בים שיותר אהבתי
אם אתה רוצה אוכל לתת המלצות לקומיקסים להט"בים שיותר אהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
תני...
תני...
כן, זה מהמם.
אני ממש אהבתי.
אני ממש אהבתי.
ושוגו אי
שואל השאלה:
זה באנגלית נכון???
זה באנגלית נכון???
כאילו יש תרגום לאנגלית במקור נראלי זה בסינית או קוראנית
אם אתה רוצה אתר לקרוא בו אני יכולה לשלוח בפרטי
שואל השאלה:
תשלחי יאללה
תשלחי יאללה
כן כן כמובן זה נקרא שונן אי מוזמן להתחיל לחקור על זה
שואל השאלה:
יש שם גם להטבים???
יש שם גם להטבים???
תקרא here u are לדעתי זה יותר טוב וזה חמודד
באותו הנושא: