18 תשובות
לא אהבתי
זה כזה קצת צפוי אבל כן קראתי את שלושתם ברצף
כן
כן זה ממש יפה
כן זה חמוד וקצר
זה חמוד והכול אבל קצת משעמם לדעתי
אם אתה רוצה אוכל לתת המלצות לקומיקסים להט"בים שיותר אהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
תני...
כן, זה מהמם.
אני ממש אהבתי.
ושוגו אי
שואל השאלה:
זה באנגלית נכון???
כאילו יש תרגום לאנגלית במקור נראלי זה בסינית או קוראנית
אם אתה רוצה אתר לקרוא בו אני יכולה לשלוח בפרטי
שואל השאלה:
תשלחי יאללה
כן כן כמובן זה נקרא שונן אי מוזמן להתחיל לחקור על זה
שואל השאלה:
יש שם גם להטבים???
תקרא here u are לדעתי זה יותר טוב וזה חמודד