45 תשובות
שיר ממש חמוד
אבל למה עשו את הקול של ליסה ילדותי?
אבל למה עשו את הקול של ליסה ילדותי?
וואי אדירות
שואל השאלה:
^^ניראלי רצו לעשות אותו סקסי..
יענו להראות שהיא התבגרה.
^^ניראלי רצו לעשות אותו סקסי..
יענו להראות שהיא התבגרה.
כן ממולץ מאוד אני ממש אוהבת את השיר הזה
לא הצליח להם
הקליפ מהמם והראפ של ג'ני>>
אבל פחות אהבתי את השיר עצמו
למרות שהפזמון קליט
אבל פחות אהבתי את השיר עצמו
למרות שהפזמון קליט
אהבתי ממש
אף פעם לא מאכזבות
אף פעם לא מאכזבות
לא אהבתי
אבל התלבושות יפות
אבל התלבושות יפות
אני נורא אוהבת את השיר
איך קוראים לו?
אומייגאד עוד לא שמעתי רק ראיתי את הטיזרים אימלה אני מתרגשתת
אימלהה יפות שלי אכלוו את הקאמבק הזה וואו
אהבתי ממש
אמאלה אני בכיתי כששמעתי אותו מהתרגשות!!
סוף סוף המלכות חזרו!!
אני ככ שמחה זה שיר נדיר.
גם הויזואלס, גם הראפ של ג'נליסה והקול של רוזה וג'יסו>>>>
סוף סוף המלכות חזרו!!
אני ככ שמחה זה שיר נדיר.
גם הויזואלס, גם הראפ של ג'נליסה והקול של רוזה וג'יסו>>>>
אחלה כזה
השיר נורא יפה אהבתי במיוחד את הראפ של ג'ני וליסה הם אף פעם לא מאכזבות אבל העריכה של הקליפ לא הייתה משהו לדעתי אבל אהבתי את השיר
מרגיש לי שכל השירים שלהם אותו דבר
לא אהבתי
תאמת אני לא ממש שומעת קייפופ אבל ממש אהבתי
השיר מהמם הכל מושלם
לא שמעתי עדיין אולי אני אשמע מאוחר יותר
מדהימותת
סוף כל סוף מוזיקה חדשהה
סוף כל סוף מוזיקה חדשהה
לא ככ אהבתי
מושלמות מההמות אף פעם לא מאכזבות את המעריצים והסטייל שלהם פשוט וואוו
שיר מכוער
שמעתי רק קטעים אבל לא כל כך אהבתי ממה ששמעתי. אולי כשאני ישמע את כל השיר דעתי תשתנה
לא אהבתי רועש מדי לדעתי
כן^
ממש אהבתי3>
אני לרוב לא שומעצ קייפופ אבל אני הייתי רוצה להסטין בנתיים לא הולך לי, הקליפ האמת טוב וגם השיר ממש אחלה
מה שכן, ו.. ונו..ונום ורו.. ורוד?-- אע? אין לי שמץ מאיפה הביאו את השם הזה
מה שכן, ו.. ונו..ונום ורו.. ורוד?-- אע? אין לי שמץ מאיפה הביאו את השם הזה
עדכון: שמעתי את כל השיר ועדיין לא אהבתי
השיר לא רע אבל לא הטעם שלי
השיר לא רע אבל לא הטעם שלי
הוא יצא אמאלה אני עכשיו אשמע
אני אשמע את זה עוד כמה פעמים, לדעתי העריכה של הקליפ לא וואו אני אשמע את זה באוזניות ואביע דעה
אחלה שיר וקליפ
אנונימית
פחות אהבתי אבל הקטעים של רוזה שף קיסס!!
^ בדיוק כמוךחה
אותו דבר^
הוא מדהים
שיר משעמם והתנועות מטרידות
לא עפתי
הקליפ מושלם אבל השיר קצת פחות בשבילי
הקליפ מושלם אבל השיר קצת פחות בשבילי
למישהו יש קישור לקבוצות קייפופ טכאלהה???
היו קטעים שאהבתי מאוד והיו קטעים שפחות, אבל אני מאמינה שהשיר הזה עוד יתקע לי בראש.
כמו שאמרו מעליי, בלאקפינק אף פעם לא מאכזבות.
כמו שאמרו מעליי, בלאקפינק אף פעם לא מאכזבות.
^^^ יש לי קצת קבוצות קייפופ, לא יודעת אם זה מה שאת מחפשת אבל את יכולה לפנות אליי בפרטי (:
אם להגיד תאמת בכלל לא התחברתי
מושלם x3
באותו הנושא: