22 תשובות
הגיוני
חלאס עם השאלה הזאת.
אתה כל שבוע שואל שאלות על הסרת שיער וזה באמת נמאס, אתה אשכרה מנסה להיות בחמות בכוח?
סבבה, אל תסתכל, מה אתה רוצה ממנו?
ענו לך על השאלה הזאת מיליון פעם בחיאת.
אתה כל שבוע שואל שאלות על הסרת שיער וזה באמת נמאס, אתה אשכרה מנסה להיות בחמות בכוח?
סבבה, אל תסתכל, מה אתה רוצה ממנו?
ענו לך על השאלה הזאת מיליון פעם בחיאת.
שואל השאלה:
אני מעדיף לא להיות בחברת נשים שלא מורידות שיער. עוד פעם, לא חרם, חס וחלילה, זה נורא לעשות חרם בגלל דבר כזה, פשוט זה מגעיל אותי. זה כמו שאני לא ארצה להיות ליד אנשים שלא מריחים טוב.
אני מעדיף לא להיות בחברת נשים שלא מורידות שיער. עוד פעם, לא חרם, חס וחלילה, זה נורא לעשות חרם בגלל דבר כזה, פשוט זה מגעיל אותי. זה כמו שאני לא ארצה להיות ליד אנשים שלא מריחים טוב.
הגיוני
אני כמובן תומכת בזה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הגוף שלו אבל אני לא אצא עם בת שלא מורידה שיער
אני כמובן תומכת בזה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הגוף שלו אבל אני לא אצא עם בת שלא מורידה שיער
^^אוקיי ואת מי זה מעניין בדיוק?
אם לא מעניין אתכם למה נכנסתם
שואל השאלה:
אנונימית, את מאוד ממורמרת. אם יש לך אומץ, תצאי מאנונימי ותחשפי את הזהות שלך. אבל את לא עושה את זה כי אין לך ביטחון.
אנונימית, את מאוד ממורמרת. אם יש לך אומץ, תצאי מאנונימי ותחשפי את הזהות שלך. אבל את לא עושה את זה כי אין לך ביטחון.
מה קשור לביטחון אבל
שואל השאלה:
לא רק זוגיות, בכל מקום. גם סתם ברחוב.
לא רק זוגיות, בכל מקום. גם סתם ברחוב.
סבבה, אל תסתכל נו
מה הלאה?
מה הלאה?
שואל השאלה:
^^כי אין לה אומץ לצאת עליי בלי אנונימי.
^^כי אין לה אומץ לצאת עליי בלי אנונימי.
אז היא אם כבר פחדנית, זה לא ממש קשור לביטחון
אם לא שמת לב את ההממורמר פה שאין לך שום עיסוקים חוץ מלרשום את אותן השאלות חסרות התוכן פעם אחר פעם כאילו מישהי בכלל ביקשה את דעתך, בציפייה שמישהו ייתן לך את אותה צומת לב שאתה ככ משתוקק לה כי היא חסרה לך במקום אחר
אנונימית
שואל השאלה:
^כן, בדיוק.
^כן, בדיוק.
עזוב שואל השאלה זכותך לשאול מה שאתה רוצה, הן פשוט ממורמרות כי רע להן משהו בחיים אז הן מוציאות את זה על אחרים... אל תתייחס
שואל השאלה:
אנונימית, אם את עדיין ממשיכה לפחד ולא התגברת על חוסר הביטחון שלך, בואי לפרטי. אבל את לא תעשי את זה, כי את רועדת מפחד.
אנונימית, אם את עדיין ממשיכה לפחד ולא התגברת על חוסר הביטחון שלך, בואי לפרטי. אבל את לא תעשי את זה, כי את רועדת מפחד.
אין לי עניין לנהל איתך שיחה
אנונימית
לא נושמת מחקו לנו את התשובות
אנונימית
צור השבור די לנסות להיות בחמות כל שנייה יא נואש
שומע מה הלוז כל יום אתה שואל את זה מה האובססיה שלך לבנות עם שיער גוף
יואו יא משועמם שאלת שאלות כאלה מלא פעמים תלך ותסתכל בתשובות של השאלות הקודמות ששאלת
די לנסות להגיע לחמות זה כבר פתטי
די לנסות להגיע לחמות זה כבר פתטי
באותו הנושא: