4 תשובות
שיער-
החלקה
צבע
תספורת
תוספות
בייביליס עדין
גוף-
להשתזף
ללכת עם ג'ינס גבוה
לאכול טוב ולעשות ספורט
לעשות שעווה/לייזר/לגלח
פנים-
לשים עדשות צבע
משקפיים מזויפים
לשנות צורה של הגבות
להלבין את השיניים
לשים גשר אם צריך
אחר-
ללבוש חולצות שחורות ולבנות בעיקר
ללבוש מאמ/סקיני ג'ינס
לעשות עגילים חדשים איפשהו
לעבור לעגילי חישוק
לשים שרשראות, צמידים וכו'
לעשות בניית ציפורניים
סידור גבות
שפם
הסרת שיער מיותר בגוף
להתאפר
לעשות קצת הליכות / ריצות, ולהשתדל לא לעלות מעבר לכמות הקלוריות שאת אמורה לאכול ביום
לקנות בושם בריח נעים/ לשים בושם נעים שכבר יש לך
החלקה
צבע
תספורת
תוספות
בייביליס עדין
גוף-
להשתזף
ללכת עם ג'ינס גבוה
לאכול טוב ולעשות ספורט
לעשות שעווה/לייזר/לגלח
פנים-
לשים עדשות צבע
משקפיים מזויפים
לשנות צורה של הגבות
להלבין את השיניים
לשים גשר אם צריך
אחר-
ללבוש חולצות שחורות ולבנות בעיקר
ללבוש מאמ/סקיני ג'ינס
לעשות עגילים חדשים איפשהו
לעבור לעגילי חישוק
לשים שרשראות, צמידים וכו'
לעשות בניית ציפורניים
סידור גבות
שפם
הסרת שיער מיותר בגוף
להתאפר
לעשות קצת הליכות / ריצות, ולהשתדל לא לעלות מעבר לכמות הקלוריות שאת אמורה לאכול ביום
לקנות בושם בריח נעים/ לשים בושם נעים שכבר יש לך
אם בא לך להרגיש טוב עם עצמך לך לספר ותרענן את התספורת. מעבר לזה יש לך פנים מאוד נאות ואתה נראה מצוין. לפעמים אנחנו צריכים להבין שאנחנו כבר בסדר. אין מה לתקן. אפשר לרענן. מעבר לזה - זה לא נחוץ. תהיה מבסוט במה שקיבלת. וקיבלת! מי שכתב לך מעלי. חי בסרט שאנחנו צריכים לעשות מייקאובר לפני תחילת השנה. כי מה שאנחנו זה לא מספיק. אתה תבחר מה יותר מתאים לך. לקבל את עצמך. או ללבוש תחפושת ולהשקיע בהגזמה בשביל הראשון לספטמבר
לבוא באנרגיות חיוביות זה גורם לכולם להיראות טוב יותר
בעיניי אתה נראה דווקא די טוב, תמיד יש לאיפה להשתפר אבל לא הייתי משנה משהו דרסתי כמו החלקה
אולי להתלבש טיפה בסטייל אם מתחשק לך ואתה אוהב אתה יכול ללכת לחד''כ
בגדול מה שהכי חשוב זה ההתנהגות...
אתה נראה באמת סבבה אז אם תשדר התנהגות מלאת ביטחון ונחמדות אנשים ינסו להתקרב אליך
אולי להתלבש טיפה בסטייל אם מתחשק לך ואתה אוהב אתה יכול ללכת לחד''כ
בגדול מה שהכי חשוב זה ההתנהגות...
אתה נראה באמת סבבה אז אם תשדר התנהגות מלאת ביטחון ונחמדות אנשים ינסו להתקרב אליך
אנונימית