21 תשובות
משועמם רק בלילות
אומרים שבנים בלילה ח*מנ*ם
תלוי על מה השיחןת שלכם בלילה
או שהוא באמת עסוק או שהוא פשוט חרמן מת שהייתי אישית מעיפה
שהוא עסוק.
לא כל דבר אתן צריכות לפרש בצורה אחרת או שלילית
לא כל דבר אתן צריכות לפרש בצורה אחרת או שלילית
אנונימי
בטח עם חברים גם אני ככה
אני זמין בדרך כלל בעיקר בלילה כי במהלך היום אני עסוק כי יש לי ללכת לבסיס, ללמוד במכללה, להתעסק בעוד דברים שדורשים המון ריכוז.. אז יש ויש.
יכול להיות שהוא באמת עסוק בקיצור
יכול להיות שהוא באמת עסוק בקיצור
כל גבר וכל אישה (לא משנה מה גילם) יודעים שאם אתה דלוק על מישהו/י, אתה תרצה לדבר איתה בכל דקה.. ובכל שעה..
ברגע שזה תחום לזמנים מסויימים, זה מבשר רק רעות.
הדבר הזה נכון כמעט ב100%.
קשה לי להאמין שאת משוחחת עם מנכ"ל פייסבוק/גוגל/אמאזון.
כי רק הם מלאים בכל שעות היממה.
כל שאר האנשים, לא משנה כמה עשירים או עסוקים יהיו...
לא עד כדי כך מכורים באוססיביות לעיסוקים.
ואל תנסו למכור לי סיפורים. זו האמת היחידה שקיימת בנוגע לאהבה ורצון אמיתי ואותנטי לבלות עם מישהי. גם אם *רק* דרך הטלפון... שזה ביזארי בפני עצמו.
בריאות והצלחה,
אדם עם תובנות.
ברגע שזה תחום לזמנים מסויימים, זה מבשר רק רעות.
הדבר הזה נכון כמעט ב100%.
קשה לי להאמין שאת משוחחת עם מנכ"ל פייסבוק/גוגל/אמאזון.
כי רק הם מלאים בכל שעות היממה.
כל שאר האנשים, לא משנה כמה עשירים או עסוקים יהיו...
לא עד כדי כך מכורים באוססיביות לעיסוקים.
ואל תנסו למכור לי סיפורים. זו האמת היחידה שקיימת בנוגע לאהבה ורצון אמיתי ואותנטי לבלות עם מישהי. גם אם *רק* דרך הטלפון... שזה ביזארי בפני עצמו.
בריאות והצלחה,
אדם עם תובנות.
^ ומה אם אני עוסק בדבר שאני כן אובססיבי אליו? אם אני מתעסק בסייבר למשל וזה תחום שאני מאוד אוהב, אז אני צריך את השקט בזמן שאני מתעסק בזה. כשאני מתעסק בסחר במניות, אני צריך את השקט לריכוז במניות. וכן הלאה..
^^ לא משנה כמה אני בקטע של מישהי, אני בחיים לא אדבר איתה בזמן שאני עסוק בעניינים שלי.
יש אנשים שכן יש להם עיסוקים ברוב שעות היום והם בקושי נמצאים בפלאפון או כל פלטפורמה אחרת.
יש אנשים שכן יש להם עיסוקים ברוב שעות היום והם בקושי נמצאים בפלאפון או כל פלטפורמה אחרת.
אנונימי
^ חביבי, אתה נשמע כמו אדם שחושב שסייבר וסחר במניות זה עניין מרשים.
אולי נערות צעירות. לא אותי.
אם שני אנשים מעוניינים זה בזו בצורה אמיתית וכנה, הם גם יוותרו על סחר במניות וסייבר כמה דקות ביום כדי להשקיע באהבה פוטנציאלית.
מה גם, שלצערך יש לי חברים שמתעסקים בסחר ובסייבר והרבה מעבר.
רוצה דוגמה?
אשתי היא בכלל סגן אלוף במערכת הבטחון, בתחומים שהסייבר שלך לא מדגדג בכלל... ועדיין יש לנו זמן לחפור בין הפגישות שלה ב"אלביט" ותעשיות דומות עם אנשים שמנהלים תקציבים של מאות מיליוני דולרים באמל"ח וסייבר.
יש לי גם חברים אחרים שכל היום מול 5 מסכים שונים של גרפים של קריפטו,
ועדיין יש להם בוכטה זמן כדי להקשיב לאישה שלהם כשהיא מכתיבה להם רשימת קניות בטלפון.
בקיצור אחי, אל תפגע... אבל...
אני לא קהל להצגות שלך.
אולי נערות צעירות. לא אותי.
אם שני אנשים מעוניינים זה בזו בצורה אמיתית וכנה, הם גם יוותרו על סחר במניות וסייבר כמה דקות ביום כדי להשקיע באהבה פוטנציאלית.
מה גם, שלצערך יש לי חברים שמתעסקים בסחר ובסייבר והרבה מעבר.
רוצה דוגמה?
אשתי היא בכלל סגן אלוף במערכת הבטחון, בתחומים שהסייבר שלך לא מדגדג בכלל... ועדיין יש לנו זמן לחפור בין הפגישות שלה ב"אלביט" ותעשיות דומות עם אנשים שמנהלים תקציבים של מאות מיליוני דולרים באמל"ח וסייבר.
יש לי גם חברים אחרים שכל היום מול 5 מסכים שונים של גרפים של קריפטו,
ועדיין יש להם בוכטה זמן כדי להקשיב לאישה שלהם כשהיא מכתיבה להם רשימת קניות בטלפון.
בקיצור אחי, אל תפגע... אבל...
אני לא קהל להצגות שלך.
נ.ב
תהליך ואנונימי,
מאחל לבת/בן הזוג שלכם שתתבגרו.
הגישה הזאת לא תקח אתכם רחוק במרוץ הזמן.
(-:
תהליך ואנונימי,
מאחל לבת/בן הזוג שלכם שתתבגרו.
הגישה הזאת לא תקח אתכם רחוק במרוץ הזמן.
(-:
שמע, לא יודע למה נדבקת על עניין הסייבר (?) בכזאת נחרצות במיוחד כשלא העליתי את הנושא, זה מאוד מוזר.
בכל מקרה, אתה מבלבל פה בין כל כך הרבה נושאים.
אני לא עוסק בסייבר ולא במשהו שקרוב לזה, אבל כן יש לי עיסוקים אחרים שלוקחים ממני את רוב הזמן הפנוי ביום.
אתה נותן פה דוגמאות של זוגיות ומשפחה וזה דבר אחר לגמרי, דיברנו על לדבר עם מישהי שאתה בקטע שלה או התחלה של זוגיות.
אין מחוייבות של אף אחד לענות ישר או תוך כמה דקות, ומבחינתי העיסוק שלי קודם לכל.
זה לא עניין של הצגה או כל דבר אחר, אלו הpriorities שלי בחיים כרגע.
להתעצבן כאילו זה דבר פסול זה הזוי ולא מובן, כל אחד חיי את חיו כפי שהוא רואה אותם לנכון.
בכל מקרה, אתה מבלבל פה בין כל כך הרבה נושאים.
אני לא עוסק בסייבר ולא במשהו שקרוב לזה, אבל כן יש לי עיסוקים אחרים שלוקחים ממני את רוב הזמן הפנוי ביום.
אתה נותן פה דוגמאות של זוגיות ומשפחה וזה דבר אחר לגמרי, דיברנו על לדבר עם מישהי שאתה בקטע שלה או התחלה של זוגיות.
אין מחוייבות של אף אחד לענות ישר או תוך כמה דקות, ומבחינתי העיסוק שלי קודם לכל.
זה לא עניין של הצגה או כל דבר אחר, אלו הpriorities שלי בחיים כרגע.
להתעצבן כאילו זה דבר פסול זה הזוי ולא מובן, כל אחד חיי את חיו כפי שהוא רואה אותם לנכון.
אנונימי
syxqn - קודם כל לא אמרתי שום דבר על מנת "להרשים".. אני רק הבאתי דוגמא למצב שבו אני אוהב תחום ואני צריך את הזמן שלי להתעסק בתחום הזה.
בשבילי סייבר זה כמו לשחק במחשב, ולכן אני לא יכול גם להתכתב וגם להיות בסייבר בו זמנית זה לא קל לי, במיוחד שאני בן אדם שצריך ספייס.
לגבי סחר במניות - אני לא יודע מה יהיה כשאגיע למצב שבו אסחור, אבל נכון לעכשיו אני לומד את זה והלימודים עצמם לוקחים גם קצת זמן.
בכל מקרה אני מסכים איתך על זה שצריך למצוא את הכמה דקות הבודדות האלה ביום - אבל השאלה דנה על שיחות שלמות וזה אני חושב שבעייתי אם אתה בן אדם עסוק כמו שהבהרתי כבר.
בשבילי סייבר זה כמו לשחק במחשב, ולכן אני לא יכול גם להתכתב וגם להיות בסייבר בו זמנית זה לא קל לי, במיוחד שאני בן אדם שצריך ספייס.
לגבי סחר במניות - אני לא יודע מה יהיה כשאגיע למצב שבו אסחור, אבל נכון לעכשיו אני לומד את זה והלימודים עצמם לוקחים גם קצת זמן.
בכל מקרה אני מסכים איתך על זה שצריך למצוא את הכמה דקות הבודדות האלה ביום - אבל השאלה דנה על שיחות שלמות וזה אני חושב שבעייתי אם אתה בן אדם עסוק כמו שהבהרתי כבר.
אנונימי,
הגבתי ל"תהליך" שמעליך.
לא לך יא אח.
(-:
אבל בגדול... האיחולים הם לכולכם, שתמצאו מקום להשקיע בזוגיות שלכם בדיוק כמו ב"אובססיות" אחרות דוגמת עבודה וכו' וכו'.
3>
הגבתי ל"תהליך" שמעליך.
לא לך יא אח.
(-:
אבל בגדול... האיחולים הם לכולכם, שתמצאו מקום להשקיע בזוגיות שלכם בדיוק כמו ב"אובססיות" אחרות דוגמת עבודה וכו' וכו'.
3>
תהליך, מאחל לך לא להגיע למצב של צבירת ידע על איך מסננים אנשים ביום יום ודואגים לשוחח איתם רק כשנוח לך.
למה?
לא כי אני בעד שהם "לא ייפגעו".
נטו כי זה עניין של קארמה אחי..
ובסוף יעשו לכם את זה.. (חלילה לא טוען שאתם כרגע עושים את זה.. רק מדבר בצורה כללית על אנשים. לא עליכם).
עזוב שטויות, תשקיע בבני אדם.
לשאר הדברים יש לך חיים שלמים להשקיע.
לצערנו, עם הזמן אתה תגלה ששיחות עם נשים בשעות מאד ספציפיות בחילה מרמזות על דברים לא מכובדים.
אנחנו גברים, אין במה להתבייש ואין מה לחרטט.
יש סיבה למה זו התנהגות גברית ב99% מהמקרים.
ימים יגידו רק אם אני צודק או לא.
למה?
לא כי אני בעד שהם "לא ייפגעו".
נטו כי זה עניין של קארמה אחי..
ובסוף יעשו לכם את זה.. (חלילה לא טוען שאתם כרגע עושים את זה.. רק מדבר בצורה כללית על אנשים. לא עליכם).
עזוב שטויות, תשקיע בבני אדם.
לשאר הדברים יש לך חיים שלמים להשקיע.
לצערנו, עם הזמן אתה תגלה ששיחות עם נשים בשעות מאד ספציפיות בחילה מרמזות על דברים לא מכובדים.
אנחנו גברים, אין במה להתבייש ואין מה לחרטט.
יש סיבה למה זו התנהגות גברית ב99% מהמקרים.
ימים יגידו רק אם אני צודק או לא.
הוא פשוט חרמן ונצלן ביום יש מה לעשות בלילה משעמם לו
^^ שוב - אני לא אומר לסנן.. אבל אני אומר שזה לא פשוט בשביל כל אחד להיכנס לשיחות ארוכות באמצע עבודה..
אבל באופן כללי אני מאוד תומך במה אמרת syxqn
אגב אני לא *עובד* בסייבר, ולא *מתעסק* במניות - אז אני לא יודע איך זה כשאתה כבר בתוך העולם הזה. אולי יש יותר זמן פנוי..
אבל אני כרגע לומד - לימודים דורשים ריכוז, זמן פנוי ושקט. עשיתי טעות כשכתבתי *מתעסק* במקום *לומד* אבל אני מתקן אותה עכשיו.
אבל אני כרגע לומד - לימודים דורשים ריכוז, זמן פנוי ושקט. עשיתי טעות כשכתבתי *מתעסק* במקום *לומד* אבל אני מתקן אותה עכשיו.
מסכים איתך לחלוטין... אבל השאלה שלה הייתה ספציפית יא אח. בסופו של יום, אדם שמנהל מערכת יחסים רק בשעות מסויימות, חשוב לי שהצד השני ילמד שזה לא תקין.
(-;
(-;
באותו הנושא: