7 תשובות
אל תתחילי
יש לך מה להפסיד זה יטתר מסובך מזה
זה לא כזה מורכב, וצריך ללמוד את זה טוב זה לא רק לקחת מוצר ולהעלות אותו ביותר אם תעבוד ככה תגיע לחסימה מאוד מהר ולכן מומלץ ללמוד טוב את הדברים שמאחורי הקלעים שצריך לעשות.
הסיכויים שתצליחי נמוחים
כולם מעליי טיפשים אז תקשיב, אם יש לך מספיק כסף (בין 500-100 דולר) אז תנסה להתחיל דרופשיפינג אבל אתה ממש צריך כסף בהתחלה או שאתה לא תצליח למכור. יש עוד כל מיני דרכים כמו שיווק שותפים שבהם אתה יכול להתחיל עם 50-100 דולר. מה שכן אתה חייב לדעת למצוא מוצר טוב ולחקור הרבה אחרת אתה סתם תפסיד כסף
שואל השאלה:
אני החלטתי שאני ריצה לעשות על דברים לטלפון כמו מטענים וכיסויים לטלפון
אבל כתבתי לסוחר מעלי אקספרס שפעם הזמנתי ממנו מטען על הדרופשיפיניג הוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות את זה ושאני יכול למלא את פרטי הלקוח ואת הכתובת בעת הביצוע של ההזמנה
אנונימי
אם יש לך סכום התחלתי אז תמצא מוכר באליבאבא, תקנה סטוק במחירים ממש זולים. ותשלח את זה לאיזה מחסן שאתה משלם להם בשביל שהם ישלחו את המוצרים בשבילך. מה שטוב באליבאבא שהכל זול כי אתה קונה במלאי גדול ואתה יכול לשנות את המוצרים (נגיד להוסיף לוגו או שם) וככה אתה יכול ליצור מותג משלך