64 תשובות
לא לקום מזה
הלך
נגמר
להמשיך הלאה
מה זאת אומרת נהרסה? אתה יכול יותר לפרט?
שואל השאלה:
גיליתי שהשם שלי זה איבר בגוף של גבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני בוכה פה
אנונימית
תגידי תודה שהייתה לך ילדות ותפנימי שהעולם יפיל עלייך כמויות של חרא בחיים ואין מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה.
#לאמעודדאבלאלההחיים
אני מתה
איך קוראים לך?
שואל השאלה:
עטרה
תבדקי בויקיפדיה
אנונימית
למה?
יאוו
אחותי
אני מתה
אבל זה שם נפוץ זה בסדר
וחותכים אותה
אז טכנית זה לא שם יותר
ועטרה זה כתר
עטרה זה לא רק שם של איבר. זה גם שם של איבר בגלל הצורה שלו כי עטרה זה בעצם משהו ששמים על הראש להוד ולתפארת
עטרה זה כתר
שמך על שם הכתר וזה ממש יפה

זה גם חלק באיבר של גבר כמו שאמרת אבל זה כמו כיפה
יש כיפה ששמים על הראש ויש את מה שגילו לי ולא רציתי לדעת

אל תדאגי הכוונה נטו לכתר בלי שום קשר לגוף הגברי ולא כולם יודעים מה זה גם זה לא יעלה לאנשים לראש כשתגידי את השם שלך
שואל השאלה:
יש לזה הרבה פירושים סבבה גם קורונה
אבל זה איכס למה לא מצאו לזה שם אחר
^^^לא חותכים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
יש איבר ויש איבר אחר שמעטר את זה וככה קוראים לו זה איבר בפני עצמו
אנונימית
זה מה שהורס לך את הילדות? נו באמת
יואו איכ טוב לפחות חותכים אותו בברית או שזה לא טוב אוקיי איו הרגע ראיתי שזה גם החלק מסביב לפטמה חחח פיפי
אמאלה אני בהלם הצילו
אמלה אני מתה
דחוף לשנות את השם חחח
תגידי שקוראים לך אטרה עם אלף!
בסדר אבל הילדות שלך לא נהרסה מה את מגזימה השם הזה נפוץ הכל טוב
אנונימי
איזה שטויות
אני פיפי
זה יכול להיות גם כתר. יש לזה הרבה משמעויות
הכל טוב אף אחד אפילו לא מודע לשם הזה וגם אם כן זה לא אומר כלום

עֲטָרָה
שֵׁם עֶצֶם - נְקֵבָה

1.
כֶּתֶר, נֵזֶר, תַּכְשִׁיט עָגֹל עָשׂוּי זָהָב אוֹ כֶּסֶף שֶׁשָּׂמִים עַל רֹאשׁ מֶלֶךְ וְכַדּוֹמֶה.
"צְאֶינָה וּרְאֶינָה... הַמֶּלֶךְ שְׁלֹמֹה בָּעֲטָרָה שֶׁעִטְּרָה-לּוֹ אִמּוֹ"
אבל עטרה זה גם תרגום מילולי של המילה corona. ככה שיש יותר גרוע
אמלה אני מת
זה הרבה יותר כתר מאשר איבר ולאנשים רגילים בדרך כלל ששומעים את השם עטרה, לא עולה הקונוטציה של האיבר...
עטרת זה כתר לא עטרה
ויש כאלה שקוראים להם פיני ( פין)
אז זה לא נורא אחי
להתמודד
למה הילדות שלך נהרסה חחח
איך קוראים לך
אומידג מבואס בשבילך!!!!!!! אויי ):
חשבתי משהו גרוע יותר
לא חותכים את העטרה חותכים את העורלה, שזה עור נוסף מסביב לאיבר
לא הייתם רוצים לראות פין בלי עטרה
בכל מקרה, כמו שכבר נאמר, זה לא רק שם של איבר, אלא גם כתר, משהו עליון וחשוב
יאללה איזה שם מגניב וגם שני פירושים, שאחד מהם כזה מכובד והשני מצחיק
אין לך במה להתבייש בו אלא ללכת בראש מורם שלא יפול לך הכתר
ויש את האפשרות של להחליף אם זה ממש עושה לך רע ומוריד את הביטחון וכו'
להמשיך הלאה
תחליפי שם חחח
בדקתי ואם זה מעודד אותך זה גם שם של איבר של האישה (הפטמו*)

אני לעולם לא אסתכל על כתר באותה הדרך
אנונימי
איכס יבתזונה זה כיפה
איזה מין הורים יבחרו שם כזה לילד שלהם די
אנונימית
^זה שם נפוץ עטרה - כתר
אנונימי
אני אחדש לך שעטרה היא גם השטח העגול מסביב לפטמת האישה.
מה תעשי עם המידע הזה?
תשכילי.
יש אנשים עם שמות גרועים יותר, תתנחמי.
עטרה זה שם כל כך יפה
וזה לא קשור לשום איבר
אמרתי את זה כבר^^
אנונימי
יש את אסף לוץ זה עוד יותר גרוע
אני מתהה
אנונימית
אני דווקא ממש אוהבת את השם עטרה, כפי שהרבה אמרו פה זה סוג של כתר. אל תתייחסי לזה שזה גם במקרה שם של איבר ואם זה ממש מפריע לך אז תחליפי שם
מדוע, קוראים לך פיני?

מה דעתכם, להסתכל לתינוק בעיניים ולקרוא לו "דקלון"

תחשבו על זה, דקלון זה שם מקסים!

לשאלתך, יש אפשרות לשנות שם, פעם קראו לי שורהלה
להבין שיש עוד עתיד
אז תחליפי את השם
אני מת אני לא נושם
עטרה זה אומר פשוט כתר...עטרת ראשנו.
רק מה אנשים החליטו להכניס את המילה בתור כינוי לחלקים באיבר המין, כמובן שזו לא פירוש המילה.
זה כמו שמישהי בחיים לא תאכל אפרסק או חציל כי אנשים החליטו שאלו רמזים לאיברי מין
וואו אז קוראים לך עטרה
לא הייתי מתנגד שיקראו לי טבעת
זה לא המשמעןת של השם בכלל גם אם למילה כן יש פירוש כזה, זו לא הכוונה בשם הזה
וזה שם ממש נפוץ אף אחד לא יחשוב על זה בכלל
למה היא נהרסה?
לא נשארים ילדים לנצח תתבגר
עטרה זה לא רק איבר מין גברי זה גם מלשון עטרת, כתר
אנונימית
ו....
תוסיפי שם מה הבעיה
אנונימית
למה חשבתי שקוראים לך זיין ?!
עטרה זה כתר או תכשיט כבוי זהב
אה אוי זה גם השם של החלק העליון של איבר המין הגברי שיט
לראות סדרות נוסטלגיה או לראות פסטיגל
תתעודדי, השם שלי זה בייסיקלי כביש, לא כביש ספציפי, כביש, מדרכה, דרך, כל זה
לא הילדות, החיים
קחי בחשבון שיקח לך זמן לצאת מהסרט שנכסת בו.
וזה בסדר שתוסיפי עוד שם, והשם החדש יהיה שימושי, נגיד ; יעל (עטרה)
היי חיים דבר ראשון אם תרצי לשתף למה הילדות שלך נהרסה אשמח מאוד ודבר שני כל מה שקורה בחיים בונה אותך להיות מי שאת חזקה ולא מפחדת מעלום יהיה טוב