6 תשובות
לדעתי לא
אולי היא מעלה לשם דברים שמביך כזה שאחותה תראה כי את קרובה אליה
אולי היא מעלה לשם דברים שמביך כזה שאחותה תראה כי את קרובה אליה
גם אני חסמתי את האחים שלי מהסטטוס..
בגלל שהם אנשים קרובים אליי אז יותר נוח להם לשפוט אותי ולצחוק עליי על כל מיני דברים שאני אעלה ולהגיד שאני מתנשאת או משהו כזה... לעומת זאת עם זה חבר שלך זאת רמת קרבה אחרת והוא כנראה לא יצחק עליה על הסטטוס שלה (יש מצב שגם את לא, אני לא מכירה אותך , אבל אני יודעת שהאחים שלי כן היו צוחקים..)
בגלל שהם אנשים קרובים אליי אז יותר נוח להם לשפוט אותי ולצחוק עליי על כל מיני דברים שאני אעלה ולהגיד שאני מתנשאת או משהו כזה... לעומת זאת עם זה חבר שלך זאת רמת קרבה אחרת והוא כנראה לא יצחק עליה על הסטטוס שלה (יש מצב שגם את לא, אני לא מכירה אותך , אבל אני יודעת שהאחים שלי כן היו צוחקים..)
לגיטימי
שואל השאלה:
איך זה משנה לה בכל מקרה אני יכולה לראות את הסטטוסים שלה דרך חבר שלי ווהיא רואה את שלי בחיים לא חסמתי אותה גם כשהיא צחקב עליי אני החברות הכי טןבות מעבר לזה שאנחנו אחיות ואמיתי זה פגע בי
איך זה משנה לה בכל מקרה אני יכולה לראות את הסטטוסים שלה דרך חבר שלי ווהיא רואה את שלי בחיים לא חסמתי אותה גם כשהיא צחקב עליי אני החברות הכי טןבות מעבר לזה שאנחנו אחיות ואמיתי זה פגע בי
אנונימית
תדברי איתה על זה,
בלי להתעצבן עליה, פשוט תשאלי אותה למה היא עשתה את זה.
חבל שזה סתם ישב עלייך ויתפרץ
בלי להתעצבן עליה, פשוט תשאלי אותה למה היא עשתה את זה.
חבל שזה סתם ישב עלייך ויתפרץ
אנונימית
לגיטימי
אבל גם אני חסמתי את אח שלי מהסטטוסים ולחברות נתתי,זה סוג של קטע של אחים כזה
אבל גם אני חסמתי את אח שלי מהסטטוסים ולחברות נתתי,זה סוג של קטע של אחים כזה
באותו הנושא: