התחברות הרשמה

מה עדיף לעשות לק אומברה או פרנץ?

18 באוגוסט 2022, 18:47
פרנץ'אומברהציפורנייםלק    
6 תשובות
אומברה זה יפהה
Bored.Girl
פרנץ
C
Cherryberryy
פרנץ
א
אנונימית 2005
אני מעדיפה פרנץ'
ל
ליהי.
אומברה
ל
לא חשבתי
אובמרה
לרוב עושים פרנץ ביומולדת פעם בשנה
ה
הייייייייווושש
באותו הנושא:
לאירוע שיהיו שם "טחונים" עדיף לעשות לק גל פרנץ או אומברה?
איזה לק גל יותר יפה? פרנץ' או אומברה?
איזה לק כדאי לי לעשות פרנץ' או אומברה??
אני עושה מילוי. פרנץ' שחור, או אומברה ורוד?
מה עדיף, החלקה או אומברה?
מה עדיף אומברה או גוונים?
פרנץ או אומברה יעלה לי יותר בבנייה?
מה עדיף לי לעשות מחר פרנץ או לק לבן?
עדיף לעשות החלקה ואז לעשות אומברה או הפוך?
מה עדיף, החלקה או אומברה?
עדיף לי לחמצן קצוות ולעשות אומברה או מהשמש לשים בירה על השיער להבהיר ככה?