התחברות
הרשמה
החטיבה שייכת לארגון המורים או הסתדרות המורים?
18 באוגוסט 2022, 13:36
מורים
שביתה
משרד החינוך
שביתות
חטיבת ביניים
תשובה אחת
גם וגם.
תלוי במורים.
צ
צינית החוצ(פ)נית
באותו הנושא:
מה דעתכם על כך שמערכת הפעלה Windows שייכת לאילומינטי (ארגון שטני), ויש סימנים שטניים בהרבה תוכנות?
אני בחטיבה אבל רוב המורים אם לא כולם בארגון ללכת מחר או לא?
תיכון וחטיבה זה ארגון המורים ויסודי זה הסתדרות?
השביתה היא רק לארגון המורים או רק להסתדרות המורים או לכולם??
השביתה מחר בחטיבות ביניים היא ל ארגון ההורים או ל ארגון המורים?
איך לדעת אם החטיבה שלי היא של הסתדרות המורים או ארגון המורים
ארגון המורים זה יסודי או חטיבה ותיכון?
אם המחנך שלי בארגון המורים ואני אבל בחטיבה יכול להיות שיהיה לי מחר שביתה?
ארגון המורים ישבית מחר את הלימודים, איך אני אמור לדעת אם בית הספר שלי שייך לארגון המורים או להסתדרות? זה רשום איפשהו?
מה ההבדל בין הסתדרות המורים לארגון המורים?
אין שביתה מחר בחטיבות, אבל חצי מהמורים שלנו בארגון המורים, אני חוזרת או לא?