2 תשובות
אל תדאגי ככה זה מרגיש עכשיו אבל אני מבטיחה לך שזה עובר, מניסיון. רק אל תדחיקי את העצב זה חשוב לתת לעצמך לעכל את מה שקרה כי אם תדחיקי זה יתפוצץ. קרה לי מלא פעמים שנשבר לי הלב מבן אדם והייתי בטוחה שאני לא ארצה אף אחד אחר חוץ ממנו וככה זה באמת מרגיש כשבאמת רוצים מישהו, רוצים אך ורק אותו עד שאת קולטת מישהו אחר ושוכחת מהקודם. את עוד צעירה ואת תעברי את זה כמו גדולה.
הפחד הכי גדול שלי ושתדעי שאני הכי מבינה אותך באמת זה דבר כלכך קשה באמת זה פשוט כאב לא מתואר אבל את חייבת להבין שיש עוד עולם שלם בחוץ רק בשבילך ואת תראי איך יעברו הימים ועם הזמן את תתגעגעי פחות ואת תביני שלא משנה כמה אהבת אותו וכמה הוא תמיד יהיה בלב שלך יש עוד חיים שלמים לפנייך ואת עוד תכירי מלא אנשים ועוד תעברי מלא פרידות אז תחייכי אהובה,העולם יפה ורק תחכי קצת זמן והכי חשוב אל תחזרי אחורה
באותו הנושא: