3 תשובות
תמיד רוסיה תמכה בהם ובכללי בחמאס וזה זה לא עכשיו
ברית המועצות (רוסיה לשעבר) תמיד לקחה את הצד של הפלסטינים וארצות הברית את הצד של הישראלים
אין פה שום הפתעה, זה היסטורית כך
אין פה שום הפתעה, זה היסטורית כך
מה מה?? אנחנו החברים הכי טובים של ארהב אם לא ידעתם ובתכלס כל מדינה בעולם בצד של אחת מהן.
באותו הנושא: