6 תשובות
אם זה ימשיך במצב שכיום, זה עובדה לא מחשבה.
אנונימי
לא, הם יהפכו לחילונים
שואל השאלה:
לא רואה אותם הופכים לחילונים יש שם אחיזה חזקה של האחים המוסלמים גם
אנונימי
שואל השאלה:
האירופאים לא מודעים לסכנה שהם מציבים
אנונימי
האירופאים יותר מדי סובלניים. זה רע מאוד.
לאף אחד לא אכפת מהנשים.
אנונימית
המחשבה שהעולם תמיד צועד קדימה ושהם יהיו חילונים היא מחשבה תמימה. גם אם הם יהיו "חילונים", הם עדיין יקדמו את ערכי האיסלם ברובם. כמו ה"חילונים" אצלנו שתומכים בדת.


כמו שבארה"ב מעמד הנשים ממש ירד בעשור האחרון ויש שם אינסוף תנועות נגד נשים ונגד זכויות נשים וכבר אסרו הפלה.
אנונימית